În perioada mai – august 2007, Flamingo International derulează în cadrul magazinelor Flamingo, Flanco şi Flanco World o nouă promoţie dedicată tinerilor căsătoriţi.
ÂÂ
Oferta promoÅ£ională, intitulată „Prospăt căsătoriÅ£i? Spune DA ofertei noastreâ€Â, este concepută special pentru cuplurile căsătorite în anul 2007, care beneficiază de o reducere de 7% pentru produsele achiziÅ£ionate din magazinele Flamingo, Flanco ÅŸi Flanco World din întreaga Å£ară.
ÂÂ
Cuplurile care doresc să achiziÅ£ioneze produse în cadrul acestei promoÅ£ii trebuie să prezinte certificatul de căsătorie în original, care să ateste căsătoria în anul 2007.    ÂÂ
ÂÂ
Noua promoţie lansată de Flamingo International se înscrie în strategia de dezvoltare a serviciilor pentru clienţi, care reprezintă o prioritate a retailer-ului anul acesta, aşa cum au declarat oficialii grupului în cadrul conferinţei de presă organizată luna aceasta, cu ocazia anunţării rezultatelor financiare aferente primului trimestru al anului.
ÂÂ
„AÅŸa cum am promis la începutul anului, prioritatea noastră în 2007 este îmbunătăţirea serviciilor pentru clienÅ£i, de aceea toate acÅ£iunile ÅŸi ofertele promoÅ£ionale derulate în cadrul magazinelor din reÅ£eua Flamingo International sunt adaptate nevoilor ÅŸi cerinÅ£elor clienÅ£ilor noÅŸtri,†precizează Jiri Rizek, CEO Flamingo International. ÂÂ
ÂÂ
Despre Grupul Flamingo Internaţional
Grupul Flamingo International derulează activităţi de retail şi distribuţie, produsele comercializate fiind din gamele IT&C, electronice şi electrocasnice. Magazinele sunt operate sub brandurile Flanco World, Flamingo Computers şi Flanco, fiecare dintre acestea fiind specializat pe segmente de produse şi clienţi diferite.
ÂÂ
Reţeaua Flanco World cuprinde magazine de suprafaţă mare (1,800 – 3,000 mp), amplasate în oraşe mari şi medii, în centre de retail uşor de accesat de către clienţi. Primul magazin Flanco World a fost lansat în noiembrie 2005, în Braşov, iar în prezent există 10 magazine Flanco World în toată ţara.
ÂÂ
Lanţul de magazine Flamingo Computers, cu cele peste 50 de locaţii existente în România, este liderul pieţei locale de IT&C, deţinând primul loc pe piaţa calculatoarelor pentru al 4-lea an consecutiv, cu o cotă de piaţă de 13,1% pentru 2006, în creştere cu 18,5% faţă de anul 2005.
ÂÂ
Clienţii pot găsi în magazinele grupului tehnologii şi produse de ultimă generaţie, atât din gama IT şi electronice cât şi din segmentul de entertainment, precum varietate foarte mare de console şi jocuri. De asemenea, aceştia beneficiază de consultanţă în alegerea produselor potrivite, a celor mai bune soluţii de cumpărare şi a celor mai eficiente şi accesibile sisteme de vânzări în rate, asigurând, în plus, servicii post-vânzare, precum transportul şi instalarea gratuită.
ÂÂ
Din iunie 2005 compania Flamingo International este cotată la Bursa de Valori Bucureşti.
ÂÂ