Guinness invită din nou iubitorii de distracţie în puburile din toată ţara, să petreacă împreună St. Patrick’s Day. În weekend-ul 15-17 martie, Guinness va sărbători în stil irlandez şi va provoca participanţii la evenimente să-şi exploreze creativitatea, conform conceptului ‘Paint the Town Black’. Campania ‘Paint the Town Black’ a fost iniţiată anul trecut, cu ocazia celebrării lui Arthur Guinness în luna septembrie, având drept obiectiv principal atragerea tuturor fanilor Guinness, online si offline, în activităţi creative inedite.
Şi în acest an, de St. Patrick’s Day, Guinness şi-a propus să aducă spiritul petrecerilor irlandeze în cele mai mari puburi din România. St. Patrick’s Day este cea mai cunoscută zi din întreaga lume dedicată unui sfânt şi Ziua Națională a Irlandei. Pentru luna martie, Guinness pregăteşte petreceri autentice, în stilul ‘Paint the Town Black’. Pentru a afla mai multe detalii despre evenimentele şi activările care vor avea loc în locaţiile partenere, cei interesaţi sunt invitaţi să urmărească pagina de Facebook Guinness România.
La nivel global, milioane de oameni celebrează an de an St. Patrick’s Day, alături de irlandezi. Pe 17 martie, paharele de bere Guinness sunt ciocnite în cadrul miilor de petreceri şi parade stradale.
Anul trecut, Guinness România a pregătit, în perioada 14 – 17 martie 2012, o serie de evenimente în puburile partenere din toată țara. Petrecerile au avut la bază conceptul de “Friendliest Day of the Year” şi s-au desfăşurat în 32 de oraşe.
Mai mult, în ziua de 17 martie 2012, 430.000 de oameni din 161 de ţări şi-au unit forţele pentru a stabili două noi recorduri mondiale care să marcheze St. Patrick’s Day şi care să transforme oficial această zi în „The Friendliest Day of The Year”. În România, peste 45.000 de români s-au alăturat acestui demers.