Vanzarile revistei Biz au crescut pana la o medie de 6.514 exemplare pe editie in primul trimestru al anului 2012, fata de 4.852 de exemplare pe editie in acelasi trimestru din 2011, respectiv 6.427 de exemplare pe editie in ultimul trimestru al anului 2011, potrivit celor mai recente date facute publice de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT).
Cu 6.514 exemplare vandute pe editie, Biz isi mentine pozitia de lider pe segmentul publicatiilor de business bilunare comparativ cu urmatorul clasat, revista Forbes, care a inregistrat vanzari de 4.028 de exemplare pe numar.
Revista Biz
In intervalul ianuarie – martie 2012, Biz a vandut peste 26.000 de exemplare dintr-un tiraj brut de 40.000 de reviste.
Cresterea vanzarilor concide cu una dintre cele mai dinamice si creative perioade din evolutia revistei. Printre proiectele editoriale realizate in acest interval se numara o editie speciala realizata integral la Londra. Timp de cinci zile, la inceputul acestui an, echipa editoriala a revistei s-a aflat in capitala financiara a Europei si a aflat povestile de succes ale unor antreprenori si manageri cu veleitati internationale intr-un oras aflat in febra pregatirilor pentru Jocurile Olimpice.
“Deseori suntem intrebati de unde ne inspiram. De unde luam toate ideile pe care le vedeti si le cititi in Biz. Raspunsul este acelasi: iubim ceea ce facem. Vrem sa demonstram ca se poate sa faci presa de calitate daca pui pasiune in ceea ce faci. Iar aceasta atitudine s-a dovedit eficienta si invingatoare”, declara Marta Usurelu, redactor-sef si actionar majoritar Biz.
Citeste mai mult: Revista Biz creste pe o piata in scadere