Grupul FlorideLux.ro a lansat luna aceasta o nouă florările online www.florarie-flori.com, care se adresează segmentului de piaţa low şi mediu, iar în primul an de la lansare, compania estimează vânzări de 5.000 euro, respectiv o pondere de 8% în business-ul total al grupului estimat pentru acest an. Cu noul magazin online www.florarie-flori.com, grupul FlorideLux.ro îşi propune majorarea cotei de piaţă pe segmentul florăriilor online la 20%.
Noua florărie se adreseză în special persoanelor fizice, preponderent tinerilor, cu venituri mici şi medii, familiarizaţi cu mediul online şi dispuşi să-şi facă cumpărăturile de pe Internet. De altfel, www.florarie-flori.com este prima florărie online din România cu suport pe reţele sociale, precum Facebook si Twitter.
Florăriile online cresc în popularitate şi vor avea 90% piaţă comună cu florăriile tradiţionale în aproximativ 4 ani
Datorită creşterii încrederii generale în mediul online şi a educării clienţilor, florăriile online şi cele offline au intrat în competiţie directă pe piaţă, iar la ora actuală au aproximativ 60% piaţă comună, iar procentajul este aşteptat să crească pe parcursul acestui an la peste 70%.