Volkswagen, Opel și Ford sunt cele mai tranzacționate mărci pe piața auto second hand în mediul online din România, înregistrând la începutul anului cel mai ridicat număr de anunțuri publicate, potrivit datelor furnizate de AutoRo.
Lider incontestabil al tranzacțiilor de autoturisme pe piața auto second hand în mediul online din România este marca Volkswagen, cu peste 15.0000 anunțuri postate pe Auto.ro la începutul acestui an, conform AutoRo. Istoricul mărcii în România, încrederea pe care o acordă românii mașinilor germane datorită gradului ridicat de fiabilitate, siguranței oferite pasagerilor și costului relativ accesibil al pieselor de schimb, au făcut ca Volkswagen să fie cea mai tranzacționată marcă în mediul online.
Media prețurilor cerute pentru un Volkswagen second hand a înregistrat în luna februarie valoarea de 4.740 euro, în scădere cu 4.5 % față de luna ianuarie, conform AutoIndex. În primele două luni ale acestui an s-au înmatriculat 13.135 autovehicule Volkswagen second hand, conform datelor oficiale ale poliției.
Opel a stabilit de-a lungul timpului mai multe recorduri, devenind o referință pe piață prin prisma raportului avantajos dintre preț, echipare, confort și siguranță, ocupând locul al doilea în mediul online cu peste 12.000 anunțuri postate pe Auto.ro și peste 10.400 autovehicule second hand înmatriculate în primele două luni ale anului.
Prețul mediu al autovehiculelor Opel s-a menținut la valoarea de 3.350 euro iar în cazul mărcii Ford prețul mediu se situează la valoarea de 3.640 euro, în scădere cu 4.5 procente față de luna ianuarie. Marca Ford a înregistrat peste 8.000 anunțuri postate la începutul anului pe Auto.ro și aproximativ 6.250 autovehicule înmatriculate, arată datele DRPCIV.