Evenimente

Relansare Kandia

Kandia și-a schimbat identitatea, prezentând o nouă rețetă, o nouă formă și un nou ambalaj, iar toate acestea comunică plăcerea intensă a ciocolatei.
Schimbarea principală pe care Kandia o aduce acum consumatorilor este noua rețetă. Abundența celui mai important ingredient – masa de cacao, textura fină și complexitatea aromelor întregesc gustul inexplicabil al plăcerii. Procentul de cacao care a diferențiat mereu Kandia de celelalte tablete de ciocolată are un conținut mai ridicat în noua rețetă, ceea ce oferă un gust intens de ciocolată. Rețeta ciocolatei s-a modificat din punct de vedere al proporțiilor și tipurilor de ingrediente.
Astfel, tabletele au un nou tip de cacao, una dintre cele mai bune din lume, care oferă un buchet bogat de arome. Noile sortimente Kandia îmbină fructe uscate, creme ușoare și gemuri de fructe, alături de gustul intens de ciocolată cu lapte sau amăruie. Inovația apare odată cu noile combinații de ingrediente – zmeură cu bezea, merișoare și biscuiți amaretti – unice pe piața ciocolatei, și cu noile creme dublu strat – iaurt și vișine și iaurt și zmeură.
Forma noii tablete diferențiază ciocolata Kandia de celelate branduri. Noua formă are alveole mai mici, care permit topirea mai lentă a ciocolatei și savurarea buchetului de arome.
“Noua ciocolată Kandia păstrează tradiția care o diferențiază de celelalte branduri: o rețetă unică cu o cantitate mare de cacao și textură fină care o face să se topească treptat. Combinația de fructe cu ciocolată amăruie este greu de egalat, iar forma cu alveole mai mici intensifică gustul intens al ciocolatei. Dorim să oferim experiențe unice consumatorilor, momente pentru care să revină de fiecare dată la plăcerea gustului oferită de Kandia” – Gabriela Munteanu, Marketing Manager, Kandia Dulce
Identitatea vizuală a Kandia a introdus o abordare diferențiatoare în materie de design de ambalaj – culorile tari și formele fluide devin seducătoare pentru consumatori într-un ambalaj mat-lucios, elegant și rafinat. Noile ambalaje Kandia scot în evidență particularitatea definitorie pe piața produselor de ciocolată: abundența ingredientelor și a cremelor, precum și plăcerea intensă a ciocolatei.
Noua gamă Kandia cuprinde: Kandia cu iaurt și vișine, Kandia cu iaurt și zmeură, Kandia cu merișoare și biscuiți amaretti, Kandia cu zmeură și bezea, Kandia cu alune, Kandia cu lapte, Kandia cu biscuiți și cremă frișcă, Kandia cu 75% cacao, Kandia cu 55% cacao, Kandia cu trufe, Kandia cu cafea, Kandia 45% cacao.
Kandia Dulce este cel mai mare producător român de dulciuri, ce administrează branduri cu tradiție precum Kandia, Laura, Magura, Rom, Silvana sau Sugus și, mai nou, Primola, Anidor, Novatini și Ulpio.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *