Stiri

Un nou spot Cosmote din gama Timp sa ascultam

Ca urmare a succesului campaniei „Fluturele”, ne-am dorit să extindem platforma de comunicare „Timp să ascultăm”, o abordare deosebită şi originală pentru acestă categorie, şi să arătăm, mai clar, ceea ce noi, COSMOTE, propunem: utilizarea telefoniei mobile nu pentru a număra minute, ci pentru a auzi vocea celor dragi, pentru a comunica şi înlătura distanţa fizică”, a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE România.

După spotul TV „Fluturele”, care a mişcat publicul şi a generat multe reacţii pozitive în social media, COSMOTE România continuă comunicarea în direcţia “Timp să ascultăm”, venind cu o propunere concreta care oferă timpul necesar pentru a asculta şi a comunica pe îndelete. Spotul TV „Mama şi fiul” promovează planul tarifar de voce XL care, pentru doar 18.60 euro pe lună, include 250 de minute naţionale şi internaţionale, 2.000 de minute în reţea, 2.000 sms-uri în reţea, 150 MMS-uri în reţea, 1.500 de minute pentru apeluri video în reţea, 2.000 de minute către Romtelecom fix şi 150 MB trafic de date.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *