Luna aceasta, serviciul G-ticket a împlinit trei ani de la lansareade către Germanos Telecom România, care a devenit astfel unul dintre cele mai mari lanţuride puncte de vânzare de bilete din România. Prin biletele la marile spectacole pe care le-a oferit în cele aproximativ 250 de magazine din toată ţara, Germanos a facilitat accesul laevenimente locuitorilor din peste 100 de oraşe, de la reşedinţe de judeţ până la oraşe de50.000 de locuitori.
În cei trei ani, din mai 2008, serviciul G-ticket, lansat în parteneriat cu Eventim, a permis achiziţionareaunui număr de peste 100.000 de bilete la concerte şi evenimente culturale sau sportive din România.
„Concerte ale ACDC, Aerosmith, Guns’s N Roses, Ozzy Osbourne sau Ştefan Bănică, au electrizat publiculdin România în aceşti trei ani şi ne bucurăm că am putut astfel aduce fanii mai aproape de idolii lor.Lansarea G-Ticket a contribuit totodată semnificativ la creşterea traficului în magazinele Germanos, ceeace a sporit vânzările produselor din cadrul magazinelor: telefoane, accesorii, alte electronice”, a declaratAlexandru Munteanu, Sales Operations Senior Manager, Germanos Telecom România.
De cealaltă parte, Eventim – cel mai important jucător european de pe piaţa de ticketing a spectacolelorlive şi entertainment – recunoaşte avantajele parteneriatului încheiat cu Germanos: „Prin reţeaua demagazine de care dispune la nivel naţional, Germanos s-a dovedit a fi un partener strategic, în vedereaatingerii celui mai important obiectiv al nostru: de a oferi servicii de cea mai bună calitate pentru publicullarg şi de a deveni lideri pe piaţa internă de ticketing”, a declarat Andras Kovacs, Managing PartnerEventim România.
Serviciul G-ticket este o componentă importantă a business-ului global Germanos, în care compania ainvestit şi investeşte în permanenţă.
Alături de produsele telecom şi produse digitale asociate, gama de servicii oferită de Germanos Telecom Româniainclude: G-Garanţie pe viaţa – garanţie pe toată durata utilizării telefonului mobil, G-agenda plus – transferulconţinutului multimedia dintr-un telefon mobil în altul, G-service tehnic, G-plata facturilor – pentru serviciileCOSMOTE şi Romtelecom, G-creditare – posibilitatea achiziţionării produselor în rate sau G-ticket – bilete lamarile evenimente, G-precomandă – oferă în avanpremieră cele mai noi produse de telefonie.
În România, GERMANOS este prezent din 1996, devenind principala reţea de retail şi distribuţie de produse şiservicii de telefonie mobilă.