Printr-un concept inteligent de ambalare, cel mai mare fabricant de telefoane DECT din Europa, contribuie la protecţia mediului înconjurător şi la creşterea eficienţei activităţii desfăşurate. Prin optimizarea procesului de împachetare al telefoanelor sale, Gigaset Communications va ajunge să economisească aproximativ 150 de tone de hârtie pe an, reducând astfel din costurile logistice şi de procesare. În toamna anului 2007 compania luase deja o poziţie clară cu privire la protecţia mediului înconjurător, prin implementarea modululuiECO DECT şi a certificarii ISO 14001.
Dezvoltarea produselor cu un consum redus de energie şi cu un nivel scăzut de radiaţii emise, precum şi continuarea optimizării energiei şi a materialelor utilizate în producţie şi logistică, au fost întotdeauna preocupările principale ale Gigaset. Ca parte a programului de management al calităţii, angajaţii companiei îşi aduc permanent contribuţia în această direcţie; în ultimii ani s-a înregistrat un succes semnificativ atât în utilizarea eficientă a energiei cât şi a materialelor. O nouă etapă a fost acum parcursă, printr-o reducere semnificativă a dimensiunilor pachetelor pentru telefoanele din clasa A şi C, care sunt vândute în cantităţi mari. Atât îmbunătăţirea procesului prin formarea de pachete care conţin mai multe receptoare cât şi noile staţii de bază şi încărcătoare cu un design mai subţire, au condus la eficientizarea activităţii de ambalare. Spre exemplu, procesul de împachetare pentru un pachet de baza (staţia centrală şi receptor) a scăzut cu 24%, în timp ce în cazul pachetului Trio – o unitate de bază şi 3 receptoare – a scăzut cu 44%, iar în cazul pachetului Quattro – o unitate de bază şi 4 receptoare – cu 51%. Reducerile anuale de hârtie au ajuns anul trecut la 120 de tone, iar începând cu anul acesta economia de hârtie va creşte la 150 de tone. Pe lângă reducerea cantităţii de hârtie utilizată, Gigaset Communications a redus de asemeneacosturile logistice şi de producţie. Spre exemplu, în viitor, un palet de livrare va conţine 192 în loc de 144 de telefoane. Extrapolând la întregul portofoliu de produse, aceste schimbări vor conduce la o scădere a transporturilor cu 31%. În final, se va ajunge la o reducere de 240 de tone de emisii de dioxid de carbon – echivalenul unei păduri de 40,000 de copaci sau a 40 de hectare de pădure pe zi (6 kg/ zi/ copac). Procesul tehnologic eficient şi unitar constituie un factor de succes important pentru Gigaset, deoarece clienţii din întreaga lume au încredere în calitatea produselor Gigaset “Made in Germany”
.,În special în afara Europei, interesul pentru produsele care au un nivel redus al consumul de energie şi al radiaţiilor, a crescut simţitor.Conform statisticilor, în Europa, cel puţin o gospodărie din patru deţine un telefon Gigaset. În Germania, mai mult de jumătate din populaţie deţine un telefon Gigaset. Unitatea de productie a Gigaset Communications din Bocholt, desemnată de cateva ori “Fabrica Anului”, are în momentul de faţă o capacitate de 16 milioane de unităţi distribuite în întreaga lume.
Gigaset Communications GmbH este unul dintre cei mai mari producători din lume de telefoane fixe fără fir şi lider de piaţă în Europa pentru telefoanele DECT. Cu sediul în Munchen, compania dezvoltă, produce şi distribuie produse de înaltăcalitate sub marca Siemens Gigaset. Portofoliul său include telefoane fixe, de reţea şi dispozitive de Voice over IP. Facilitatea principala de producţie este în Bocholt Germania, unde produsele Gigaset sunt fabricate în conformitate cu cele mai stricte standarde de calitate şi de mediu. Gigaset Communications este o licenţă a mărcii Siemens.