COCOR, singurul centru comercial tip department store din Bucuresti, a lansat astazi o zona de High-Tech entertainment, Galeria Avatar, la etajele 3, 4 si 5 ale magazinului, dotata cu ultima tehnologie in materie de jocuri video – Microsoft Xbox Kinect.
Zona de High-Tech entertainment ofera gratuit clientilor posibilitatea de a-si anima propriul avatar la scara reala (1:1), pe proiectii cu diagonala de 400 cm, prin intermediul celui mai asteptat accesoriu al momentului pentru jocurile video – Kinect. Sistemul dotat cu senzori de miscare, permite jucatorului sa controleze comenzile virtuale din jocuri prin simple miscari ale corpului si comenzi vocale, fara a avea nevoie de alte dispozitive.
„Suntem in permananta conectati la ultimele aparitii din zona high-tech pe care dorim sa le aducem in COCOR, unde clientii sa beneficieze de spatii special amenajate, care fac intreaga experienta cu atat mai reala. In acest sens am creat acesta zona de entertainment high-tech, care reprezinta o extensie a investitiilor noastre in pozitionarea COCOR ca un High-Tech Store” a declarat Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor S.A.
In paralel, Cocor aduce in premiera pe piata din Romania cabina virtuala de proba. Prin scanarea corpului se obtin peste 200 de masuri corporale ale fiecarui individ, construind astfel un avatar in baza caruia clientul poate proba virtual colectiile ce pot fi gasite in magazinul Cocor, prin accesarea unei baze de date speciale.
„COCOR este unic pe piata din Romania si prin Cocor Media Chanel, cea mai mare fatada media din Europa, realizata in urma unei investitii de 4 milioane euro. Cocor Media Channel este singurul suport digital outdoor din tara, dotat cu traffic counter. In luna octombrie 2010, traficul Cocor Media Channel a inregistrat in medie 98.000 autovehicule/zi” a adaugat Dan Barbulescu.
In urma deschiderii magazinului Cocor in octombrie 2010, compania care controlează centrul comercial, COCOR SA (COCR), a inregistrat in ultimul trimestru al anului 2010 o cifra de afaceri de 8.4 mil lei, dublu fata de aceasi perioada din 2009 si un profit din exploatare de 2.8 mil lei, egal cu cel bugetat, fata de numai 0,03 mil lei in aceeasi perioada a anului anterior.
DESPRE COCOR:
Situat in centrul istoric al Bucurestiului, Cocor este singurul centru comercial de tip department store, fiind structurat in departamente specializate pe fiecare etaj. In urma unei investitii de 24,5 milioane euro, Cocor s-a redeschis in octombrie 2010 cu o parcare de 200 locuri si o suprafata inchiriabila de 10.000 mp in care sunt gazduite atat branduri internationale, cat si creatii ale celor mai cunoscuti designeri romani.