Compania Studio Moderna, deţinătoare încă de la începutul anului 2009 a licenţei de difuzare pentru canalul de televiziune Top Shop TV, a ajuns la un acord cu al 5-lea jucător pe piaţa TV din România, compania DTH Television Grup, în privinţa distribuţiei postului.
Astfel, începând cu luna august 2010, Top Shop TV poate fi urmărit şi de către abonaţii reţelei Boom TV, ce oferă servicii de televiziune prin satelit cu acoperire naţională. Canalul este disponibil tuturor celor care folosesc serviciile Boom, fiind prezent în pachetul standard, pentru început, zilnic, în intervalul orar 09-17.
Boom TV este aşadar un alt partener cu ajutorul căruia Top Shop TV promovează conceptul T-commerce – cumpărături sigure şi profitabile în faţa televizorului, din confortul propriului cămin – concept nou în Romania, dar foarte cunoscut în vestul Europei şi peste ocean.
Top Shop TV este o televiziune interactivă şi inovatoare, desprinsă din peisajul cotidian al posturilor generaliste, care difuzează spoturi pentru cele mai cunoscute produse ale sale reunite sub brandurile proprii Dormeo, Kosmodisk şi Top Shop. Gama de produse este foarte variată, incluzând peste 300 de produse de sănătate, fitness, bucătărie, frumuseţe, gospodărie, auto. În cele peste 10 000 de ore de emisie de la lansare, Top Shop TV şi-a răsfăţat clienţii cu promoţii variate şi exclusive la diferite produse, precum şi concursuri cu premii substanţiale care au făcut parte din ample campanii de fidelizare desfăşurate împreună cu partenerii săi. Din conţinutul postului nu lipsesc nici experienţele celor care au folosit cu succes produsele prezentate, fie că sunt simpli utilizatori sau persoane publice sau analize şi prezentări ale experţilor în domeniu, menite să elimine orice suspiciuni asupra calităţii produselor.
În prezent, Top Shop TV poate fi urmărit şi în reţelele UPC digital şi INES IPTV, dar aria de acoperire a canalului este într-o continuă extindere.
Studio Moderna este prezentă pe 19 pieţe din Europa Centrală şi de Est. Viziunea companiei este de a îmbina interactivitatea şi divertismentul cu produse proprii de o calitate sporită, ce conferă utilizatorilor utilitate şi confort. Experienţele anterioare în materie de canale homeshopping din alte ţări:
• Rusia – a fost lansat primul canal dedicat integral homeshopping-ului în anul 2007, al doilea canal de profil similar fiind lansat în 2008;
• Ungaria – mai mult de 2 ani de experienţă în homeshopping;
• Serbia – TOP SHOP TV a fost lansat în septembrie 2008
Despre S.C. Studio Moderna
Lider pe piata de marketing direct in 19 de tari europene, Studio Moderna comercializeaza in sistem de marketing direct o gama diversificata de produse, cele mai cunoscute branduri fiind Top Shop, Dormeo si Kosmodisk. Avand la baza sistem integrat de vanzare si orientarea catre client corelate cu promovarea de 280 ore/zi pe mai mult de 260 televiziuni in Europa Centrala si de Est ,Studio Moderna reprezinta un model de succes pe toate piatele unde activeaza.
Cu o experienta de peste 12 ani in relatiile cu clientii si 3,000 de angajati, Studio Moderna asigura servicii in 19 limbi internationale, gestionand peste 18 milioane de apeluri anual. Pentru mai multe informatii acesati www.studio-moderna.com
www.linea-directa.eu