Turneul Cupei Mondiale FIFA 2010, prezentat de Coca-Cola, cuprinde in total 86 de tari de pe cinci continente. Cupa Mondiala FIFA va sosi in Romania in perioada 6-8 aprilie 2010.
Coca-Cola ofera fanilor romani ai fotbalului si mai ales celor ai Cupei Mondiale FIFA posibilitatea de a trai pe viu emotia si spectacolul grandios al marilor evenimentele fotbalistice, dar si ocazia unica de a se afla atat de aproape de Cupa autentica FIFA.
In cadrul Turneului Trofeului, Coca-Cola gazduieste evenimente de amploare care incurajeaza fanii fotbalului sa celebreze bucuria si pasiunea lor pentru acest sport si pentru Campionatul Mondial de Fotbal din 2010.
Bilete gratuite pentru Turneul Trofeului vor fi disponibile prin intermediul promotiilor Coca-Cola.
Participantii vor avea oportunitatea de a se fotografia cu Trofeul Cupei Mondiale FIFA, de a viziona un film 3-D care prezinta momente memorabile din cadrul Campionatelor Mondiale FIFA si de a participa la o serie de experiente interactive, dedicate Cupei Mondiale.
Turneul Cupei Mondiale FIFA, prezentat de Coca-Cola, reuseste sa dezvaluie pasiunea pentru fotbal care ne uneste pe toti si mai ales diferitele modalitati de celebrare a unei victorii. Reactia publicului pe parcursul Turneului este incredibila! Trofeul este intampinat in fiecare tara de mii de fani, care isi exprima entuziasmul in cadrul evenimentelor organizate cu aceasta ocazie. Ne-am convins, inca o data, ca pasiunea oamenilor din intreaga lume pentru fotbal este fara egal, iar Coca-Cola este un element de legatura pentru fanii din toate tarile.â€, a declarat Natalia Stroe, My Coke Senior Brand Manager
„Colaborarea cu Coca-Cola ne-a permis realizarea celui mai ambitios turneu al Cupei Mondiale FIFA de pana acum. In fiecare tara pe care o vizitam, un numar foarte mare de fani celebreaza venirea Trofelui cu manifestari specifice culturii bogate a locurilor natale, oferindu-ne intregul lor suport.â€, a mentionat Jérôme Valcke, FIFA Secretary General. “Asteptam cu nerabdare sa expunem Trofeul Campionatului Mondial de Fotbal in fata cat mai multor fani in 2010.â€
Turneul Trofeului autentic FIFA, care a inceput la sediul FIFA din Zurich, Elvetia, la data de 21 septembrie 2009 va cuprinde in total 86 de tari, calatorind aproximativ 138,902 kilometri (86,304 mile), o suprafata mai mare de trei ori decat circumferinta Pamantului.
Trofeul autentic masoara 36.8 centimetri in inaltime (14.5 inci) si cantareste 6,175 grame (13.61 pounds) fiind fabricat din aur de 18 carate. Baza contine doua straturi de malachite semi-pretioase, iar in partea inferioara sunt gravate anul si numele fiecarei echipe castigatoare, incepand din 1974. Trofeul FIFA este oferit tarii castigatoare la fiecare Campionat Mondial. Echipa pastreaza trofeul autentic pana la urmatorul campionat cand i se ofera in schimb o replica a acestuia placata cu aur.
Despre Campionatul Mondial de Fotbal din 2010â„¢
Campionatul Mondial de Fotbal din 2010 se va desfasura in Africa de Sud, incepand cu data de 11 iunie. Este pentru prima data cand cele 32 de echipe calificate se intrec pentru castigarea celui mai ravnit trofeu pe continent african. Finala va avea loc la 11 iulie 2010 pe stadionul din Johannesburg.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, oferind consumatorilor din intreaga lume aproape 500 de marci de bauturi racoritoare. Alaturi de Coca-Cola, recunoscuta ca fiind cea mai valoroasa marca din lume, compania comercializeaza o gama variata de produse ce include bauturi racoritoare carbogazoase, bauturi racoritoare cu continut caloric scazut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, bauturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Avand cea mai mare retea de distributie din lume, compania Coca-Cola este prezenta in peste 200 de tari, consumul produselor companiei depasind 1.6 miliarde de portii pe zi. Avand in vedere angajamentul sau de dezvoltare a unor comunitaţi durabile, compania noastra este centrata pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului inconjurator, conservarea resurselor şi promovarea dezvoltarii economice a comunitaţilor unde ne desfaşuram activitatea.
In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola detine si functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor catre consumatori. In Romania, Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola Hellenic (CCH) Romania, care imbuteliaza si distribuie produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company in Romania).
Pentru mai multe informaţii legate de companie va rugam sa vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com
Compania Coca-Cola a incheiat un partneriat oficial cu FIFA inca din 1974 si este sponsor oficial al Cupei Mondiale FIFAâ„¢ incepand cu 1978. Coca-Cola a fost prezenta pe stadion prin mesaje publicitare la fiecare editie a Cupei Mondiale FIFAâ„¢ inca din 1950 si este un suporter pe termen lung al fotbalului la toate nivelurile.