Agenţia de comunicare Millenium Communications împreună cu agenţia de strategie şi manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers™ au dezvoltat Turul Phenomenal Gillette, proiectul care a permis bărbaţilor din România sa scrie istoria celei mai lungi ştafete din lume şi să intre în Guinness World Records.
Turul Phenomenal Gillette a fost organizat cu ocazia lansării în România a aparatului de ras Gillette Fusion Phenom ce beneficiază de tehnologia inovativă de bărbierit cu 5 lame pentru confort şi 1 pentru precizie şi de un design modern, oferind cel mai bun bărbierit de la Gillette.
“A fost probabil cel mai complicat proiect pe care l-am făcut, de o mare complexitate logistică. Cu toate acestea a fost mult mai uÅŸor decât credeam. Ne încărcam cu energie după fiecare întâlnire cu oamenii ieÅŸiÅ£i în stradă să aplaude alergătorul sau cu copiii ce mărturiseau după trecerea ÅŸtafetei: „când am să fiu mare, vreau să fiu atletâ€, a declarat Åžtefan Petrescu, BTL Director, Millenium Communications.
“De multe ori, când mai multe minÅ£i îşi unesc eforturile, iese ceva fenomenal. AÅŸa a fost ÅŸi cu acest proiect. Ne-am adunat, am brainstormat, CreaÅ£ie, Strategie, BTL, PR, mai seniori, mai juniori, am venit cu multe idei, am râs, ne-am dat cu capul de masă, ne-am entuziasmat, am vorbit toÅ£i sau am tăcut. Deh, ne trebuia o idee fenomenală. Din vortexul de idei, la un moment dat m-am auzit zicând: “Ce-ar fi dacă am face o ÅŸtafetă-maraton?â€, Bogdan Theodor Olteanu, directorul diviziei de PR a spus “Da! Vom alerga în jurul României, asta e foarte tare!†şi uite aÅŸa am dat bărbaÅ£ilor români ÅŸansa să-ÅŸi demonstreze potenÅ£ialul fenomenal. A fost “teamworkâ€, este Guinness World Record, sperăm la un “best practiceâ€!†a declarat Marc Bortun, Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growersâ„¢, agenÅ£ia ce s-a ocupat de identitatea ÅŸi comunicarea ATL a Turului Phenomenal Gillette.
Timp de 14 zile, românii care au dorit să arate lumii că sunt fenomenali, împreună cu reprezentanţi ai Federaţiei Romane de Atletism, au alergat continuu în jurul ţării şi au parcurs 3096 km. Proiectul a fost susţinut de Mercedes-Benz şi de instituţiile publice române (Poliţia Română, Jandarmeria, Salvarea, SMURD-ul, Primăriile şi Consiliile Judeţene incluse pe traseu).
Printre cei care au contribuit la realizarea celei mai lungi ştafete din lume se regăsesc şi bărbaţi cunoscuţi la nivel naţional sau local pentru rezultatele extraordinare obţinute în propriile domenii de activitate. Este vorba despre Răzvan Lucescu, Ionut Lupescu, cei care au pornit şi încheiat ştafeta în Bucureşti, Ivan Patzaichin (în Tulcea), Ion Băraru, profesorul constănţean care îi pregăteşte pe elevii premiaţi an de an de NASA, Petru Ghervan, antrenorul naţionalei de handbal masculin (în Suceava), arbitrul FIFA Cristian Balaj (în Baia Mare), Francisc Vastag (în Oraviţa) sau portarul Universităţii Craiova, Silviu Lung Jr. (in Craiova) şi mulţi alţii. Mai multe detalii sunt disponibile pe site-ul www.phenomenal.ro, precum şi pe contul de FaceBook Turul Phenomenal Gillette.
La finalul celor 336 ore de alergare, un reprezentant al Guinness World Records a omologat proiectul drept cea mai lungă ştafetă din lume.
„BărbaÅ£ii din toată Å£ara au dovedit lumii că sunt fenomenali, alergând în cea mai lungă ÅŸtafetă din lume. Felicităm toÅ£i participanÅ£ii ÅŸi în plus mulÅ£umim agenÅ£iilor implicate în proiect, colaboratorilor ÅŸi celor care au susÅ£inut ÅŸtafeta pe parcursul celor 14 zile de alergare continuă!â€, a declarat Teodora Popescu, PR Manager Gillette.
Pentru acest proiect au lucrat alături de echipele Gillette, Millenium Communications, Rusu+Bortun Brand Growers™ şi alţi prieteni la fel de fenomenali.
Echipa Millenium Communications BTL: Ştefan Petrescu (Events Director), Alexandra Lungeanu (Account Manager), Ioana Ceapă (Account Executive), Anca Croitoriu (Account Executive), Paul Horjea (BTL Manager), Valentin Ştefănită (BTL Manager), Marius Voiculescu (BTL Manager) şi Alina Alexandrescu, Project Manager în cadrul diviziei de Proiecte a Millenium Communications
Echipa Millenium Communications PR: Bogdan Theodor Olteanu (Head of PR Division), Laura Bănică (PR Manager), Nicoleta Gavrilă (PR Executive).
Echipa Rusu+Bortun Brand Growers™: Marc Bortun (Creative Partner), Anca Uscăţescu (Postproduction Manager), Andra Băltoiu (Strategic Planner), Cătălin Rusu (Creative Director & Copywriter)