Aproape zece mii de peninsulari s-au adunat în Ziua Zero, la debutul ediţiei curente a festivalului. Trei dintre scenele festivalului au găzduit deja concerte joi, 23 iulie. Camping-ul festivalului, aflat pe un teren de trei hectare, și având deja în jur de o mie de corturi montate, adună în continuare sute de vizitatori. Prima zi CokeLive Peninsula a fost arzătoare pentru peninsulari. Cei sosiți devreme au ales să își instaleze corturile cât mai repede pentru a porni în recunoaștere și a-și alege zonele preferate, diversitatea activităților reușind să încânte toate gusturile. Cei care au ales să-și petreacă după-amiaza lenevind la soare, sau pe malul Mureșului, la umbra și răcoarea copacilor și a ierbii, au avut beneficiat de Coke Delivery: Coca-Cola rece chiar la cortul lor. Cei mai curajoși, au ales să se rătăcească şi să descopere în Labirintul Coca-Cola, locuri secrete de relaxare și răcorire. Poarta de vapori reci este un motiv puternic în căldura după-amiezii care te atrage în labirint.
Barul de gheaţă Coca-Cola este rezervat celor care vor să observe agitaÅ£ia de la răcoare, ascultând muzică bună într-un fotoliu È™i savurând un cocktail cu Coca-Cola rece… un intro perfect pentru noaptea lungă abundând de muzică bună, prieteni regasiÈ›i, dansuri, electricitate.
De asemenea, peninsularii au început să se intereseze de diverse activităţi; în cursul zilei de ieri s-au înscris deja aprox. 100 de participanţi la cele peste 30 de sporturi oferite de CokeLive Peninsula. Civiliada a fost lansată şi aceasta cu elan.
Coca-Cola a pregătit experiența muzicală completă: fără reguli, fără liniște, fără somn. Doar muzică bună, voie bună, experiențe noi şi, desigur, o sticlă rece de Coca-Cola. Organizatorii le-au promis participanților un weekend de neuitat.
Febra nopÅ£ilorÂ
Petrecerile incendiare din Ziua Zero anticipează petreceri spectaculoase în nopÈ›ile următoare!Â
Scenele instalate la CokeLive au început să atragă vizitatorii deja vineri după-amiază, după ce soarele fierbinte a încins festivalul. Începând cu ora 17:30 au început să răsune primele acorduri şi ritmuri live ale festivalului. Formaţia Téglagyári megálló a încercat să atragă peninsularii în faţa scenei Coke Terrace. Între timp, în Ursus Party Tent s-a instaurat un spirit raggae datorită entuziasmului formaţiei, The Underskies. Rimturile jamaicane ale trupei, care răsunau cu forţă din instrumentele lor, au adunat un public numeros, fan al sound-ului deja cunoscut peninsularii fideli.
Trupa Tabassco a reuşit să adune un public numeros și să-l incite, iar formaţia Knock Out a adăugat atmosfera de petrecere. Chiar dacă Luna Amară şi-a arătat şi latura sentimentală, fanii trupei au apreciat prezenţa lor prin aplauze nesfârșite. În cele din urmă, formaţia Tündérground a inspirat publicul cu gânduri pozitive, seara urmând a fi preluată de DJ şi peninsulari „hiperactivi†târziu în noapte.
Freedom Arena, care se întinde pe mai mult de 1500 de metri pătraÅ£i, era deja aproape plină la apariÅ£ia DJ-ului maghiar Chris.SU, petrecerea culminând cu set-ul Chase & Status. Duo-ul drum and bass a umplut sala la refuz, oferind un cadou muzical pentru fanii genului: MC Rage, care a „piperat†set-ul.Â
Evenimentele din Ziua Zero s-au bucurat de o atmosferă minunată, respectul faţă de regulamentul interior existând pe toată durata zilei.
Sistemul Coca-Cola din România și Eco Rom Ambalaje SA, ca parte a angajamentului ferm de protejare a mediului, au oferit festivalului structura necesară colectării sective a deșeurilor. În prima zi au fost colectate deja peste 80 kg hartie și carton, și 115 kg plastic.
â€CokeLive Peninsula este mai mult decât un festival de muzică. Are È™i un important rol social, atrăgând un mare număr de participanÈ›i. Putem astfel să-i informăm È™i să-i provocăm pe tineri să conÈ™tientizeze importanÈ›a reciclării È™i a colectării selective. Astfel, Eco Rom, pe lângă punerea la dispoziÈ›ie a containerelor pentru colectarea selectivă, oferă È™i informaÈ›ii È™i brățări cu mesajul â€Colectează selectiv deÈ™eurile de ambalaje pentru un mediu mai curatâ€â€, a declarat Mugurel Rădulescu, Public Affairs & Communications Manager Coca-Cola Hellenic Romania & Republic of Moldova, PreÈ™edinte Eco Rom Ambalaje SA.