Adela Popescu a devenit imaginea campaniei “Partener pentru sanatatea femeii”, initiata de fundatia Renasterea. Aceasta campanie promoveaza lupta impotriva cancerului de san si de col uterin.
Campania “Partener pentru sanatatea femeii” este sprijinita si de celebrul brand de lenjerie intima I.D. Sarrieri care va lansa o colectie de lenjerie cu scopul colectarii de fonduri.
Adela Popescu va putea fi vazuta in numarul iulie-august al revistei The One intr-un pictorial incendiar in care actrita si cantareata poarta lenjerie intima marca I.D. Sarrieri.
“M-am simtit onorata cand am primit propunerea Fundatiei Renasterea si companiei I.D Sarrieri. Este prima data cand ma implic intr-o astfel de campanie si o fac din toata inima. Cred ca trebuie sa tragem un semnal de alarma in lupta impotriva cancerului de san si de col uterin si cred ca fiecare femeie trebuie sa-si faca un test Papanicolau si unul HPV cel putin o data pe an. Si, daca verdictul medicului este unul nefericit, femeile trebuie sa gaseasca forta sa lupte impotriva acestei boli care poate fi invinsa”, declara Adela Popescu .