EdiÅ£ia de sâmbătă 2 mai a emisiunii “FrumuseÅ£e pe muchie de cuÅ£it” de la Pro TV a fost urmărită de aproximativ 1, 7 milioane de telespectatori, curioÅŸi să vadă transformările celor două protagoniste ale emisiunii, informează postul de televiziune. Pe publicul comercial din mediul urban cu vârste de 18 – 49 de ani, Pro TV înregistra, la ora 23.17, 9,8 puncte de rating ÅŸi 30,2% cota de piaţă.
“FrumuseÅ£e pe muchie de cuÅ£it”, emisiune prezentată de Victor Slav, s-a plasat în topul preferinÅ£elor telespectatorilor Pro TV, fiind lider de audienţă pe publicul comercial din mediul urban cu vârste de 18 – 49 de ani, cu o audienţă medie de 6,9 puncte de rating ÅŸi 18,9% cota de piaţă. Pe locul al doilea s-a situat Antena 1 care, în perioada în care Pro TV a difuzat emisiunea “FrumuseÅ£e pe muchie de cuÅ£it” (intervalul orar 21.53-23.21), a înregistrat 6,6 puncte de rating ÅŸi 18% cotă de piaţă.
Protagonistele emisiunii au fost Elenei TiÅ£oiu ÅŸi Loredana Teodorescu, două femei care au reuÅŸit, la “FrumuseÅ£e pe muchie de cuÅ£it”, să învingă complexe fizice cu care se luptau încă din copilărie.