PubliMedia Internaţional, compania de publishing a MediaPRO a finalizat in decursul acestei saptamani negocierile pentru achiziţionarea a 60% din acţiunile S.C. Crucişătorul, care editează cotidianul Gândul, planurile comune vizând impunerea acestuia ca ziarul de calitate numărul 1 din România.
PubliMedia va asigura managementul, iar politica editorială va fi responsabilitatea exclusivă a directorului ziarului, Cristian Tudor Popescu.
Parteneriatul dintre PubliMedia şi S.C. Crucişătorul are ca scop întărirea produsului Gândul care, după un an de la lansare, are deja o poziţie solidă pe piaţa media din România.
PubliMedia International este cea mai importantă companie românească de pe piaţa de publishing din România, cu un portofoliu care cuprinde 12 reviste (printre care Business Magazin, Apropo, Maxim, The ONE, Pro TV Magazin, ProMotor, Descoperă etc.), un cotidian naţional (Ziarul Financiar), şapte ziare regionale şi numeroase anuare şi cataloage.
Cristian Tudor Popescu apreciază că această tranzacÅ£ie reprezintă “cea mai bună afacere pe care ziarul Gândul putea să o facă în actualul peisaj mediaticâ€Â.
“Considerăm că achiziÅ£ionarea pachetului majoritar de acÅ£iuni al ziarului Gândul de către PubliMedia, societate condusă de Adrian Sârbu, este cea mai bună alegere pe care ziarul Gândul putea să o facă în actualul peisaj mediatic. Echipa care a înfiinÅ£at acum un an Gândul, într-un timp record, a reuÅŸit să îl impună ca pe un ziar de calitate, serios ÅŸi credibil, iar fără susÅ£inerea managementului unei companii media puternice, ziarul Gândul ar fi pierdut în continuare ceea ce a realizat până acumâ€Â, a declarat pentru MEDIAFAX Cristian Tudor Popescu, director al cotidianului Gândul.
El a precizat că nu se va retrage de la conducerea ziarului. “Voi răspunde ÅŸi voi face politica editorială a ziarului, asumându-mi în totalitate răpunderea pentru eaâ€Â, a explicat Popescu.
“Parteneriatul dintre o echipă editorială de valoarea celei conduse de cel mai important jurnalist politic din România, Cristian Tudor Popescu, ÅŸi PubliMedia, care are forţă editorială, de promovare ÅŸi de management pentru a susÅ£ine acest produs, constituie cu siguranţă punctul de pornire pentru un proiect de succesâ€Â, a declarat Adrian Sârbu.
Sursa: www.directnews.ro