LifeStyle

De ce a vandut CTP-ul ziarul “Gandul”?

PubliMedia Internaţional, compania de publishing a MediaPRO a finalizat in decursul acestei saptamani negocierile pentru achiziţionarea a 60% din acţiunile S.C. Crucişătorul, care editează cotidianul Gândul, planurile comune vizând impunerea acestuia ca ziarul de calitate numărul 1 din România.

PubliMedia va asigura managementul, iar politica editorială va fi responsabilitatea exclusivă a directorului ziarului, Cristian Tudor Popescu.

Parteneriatul dintre PubliMedia şi S.C. Crucişătorul are ca scop întărirea produsului Gândul care, după un an de la lansare, are deja o poziţie solidă pe piaţa media din România.

PubliMedia International este cea mai importantă companie românească de pe piaţa de publishing din România, cu un portofoliu care cuprinde 12 reviste (printre care Business Magazin, Apropo, Maxim, The ONE, Pro TV Magazin, ProMotor, Descoperă etc.), un cotidian naţional (Ziarul Financiar), şapte ziare regionale şi numeroase anuare şi cataloage.

Cristian Tudor Popescu apreciază că această tranzacţie reprezintă “cea mai bună afacere pe care ziarul Gândul putea să o facă în actualul peisaj mediatic”.

“Considerăm că achiziţionarea pachetului majoritar de acţiuni al ziarului Gândul de către PubliMedia, societate condusă de Adrian Sârbu, este cea mai bună alegere pe care ziarul Gândul putea să o facă în actualul peisaj mediatic. Echipa care a înfiinţat acum un an Gândul, într-un timp record, a reuşit să îl impună ca pe un ziar de calitate, serios şi credibil, iar fără susţinerea managementului unei companii media puternice, ziarul Gândul ar fi pierdut în continuare ceea ce a realizat până acum”, a declarat pentru MEDIAFAX Cristian Tudor Popescu, director al cotidianului Gândul.

El a precizat că nu se va retrage de la conducerea ziarului. “Voi răspunde şi voi face politica editorială a ziarului, asumându-mi în totalitate răpunderea pentru ea”, a explicat Popescu.

“Parteneriatul dintre o echipă editorială de valoarea celei conduse de cel mai important jurnalist politic din România, Cristian Tudor Popescu, şi PubliMedia, care are forţă editorială, de promovare şi de management pentru a susţine acest produs, constituie cu siguranţă punctul de pornire pentru un proiect de succes”, a declarat Adrian Sârbu.

Sursa: www.directnews.ro