AUTO

Volkswagen Polo: minus 20% la consum

La Salonul Auto de la Geneva, organizat la inceputul lunii martie, a fost lansat modelul Polo cu un design si performante tehnice complet noi. Dupa premiera sa mondiala de la Geneva, cel mai nou  model Volkswagen va fi disponibil si in reteaua comerciala.

Prof. dr. Martin Winterkorn: „Noul Polo respecta exigentele ridicate ale prezentului din lumea automobilelor si, din aceasta perspectiva, face un pas inainte. Pentru ca tehnologiile de propulsie foarte eficiente, o siguranta activa si pasiva optima, o calitate unica pana in prezent pentru clasa din care face parte si designul suveran impun noi standarde pentru cea de-a cincea generatie a acestui bestseller cu peste 10,6 milioane de unitati vandute.“ Presedintele consiliului de administratie al Volkswagen AG a continuat: „Polo este fara indoiala modelul potrivit pentru aceste vremuri; afirmatia este confirmata de numarul actual de rezervari pentru acest model. Am creat un Volkswagen care preia conceptul cu un succes unic al modelului Golf intr-un segment propriu – clasa Polo.“

„Este evident ca Polo redefineste standardele pentru clasa din care face parte in special la capitolul protectiei resurselor naturale“, a afirmat dr. Ulrich Hackenberg, directorul pentru dezvoltarea tehnica a marcii Volkswagen. Dr. Hackenberg, a completat: „Noul Polo, cu motor TDI de 90 CP si pachetul BlueMotionTechnology, beneficiaza de un consum de numai 3,6 litri. Chiar si noul nostru propulsor TSI de 105 CP consuma numai 5,5 litri. Pentru intreaga gama de propulsoare pe benzina am reusit sa obtinem o reducere a consumului de carburant cuprinsa intre 8 si 20 de procente, iar la capitolul motoarelor diesel, reducerea este intre 5 si 15 procente. O performanta cu adevarat remarcabila.“

In mod suplimentar: nu exista alt model din aceasta clasa atat de bine gandit si cu o calitate atat de ridicata ca noul Polo. Confortul, calitatea si siguranta au facut un pas important. Un exemplu: modelul Polo a fost conceput, printre altele, astfel incat sa obtina cinci stele la noul test EuroNCAP, cu standarde mult mai stricte. La aceasta performanta contribuie rigiditatea imbunatatita a caroseriei. Numai in zona picioarelor, intruziunea, ceea ce inseamna rezistenta la deformare in cazul unui impact frontal, a fost redusa cu 50 de procente! In cazul unui impact lateral, valoarea intruziunii a fost imbunatatita cu 20 de procente.

Sursa: Porsche Romania / Scorpion

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *