AUTO

Vespa S 50 4T 4V, scuter pentru pasionati

Vespa ScuterVespa isi reafirma intaietatea tehnologica care dureaza de mai bine de 60 de ani. Se naste Vespa S 50 4T 4V, toata placerea si lejeritatea Vespa la 50 cmc. Noul motor cu 4 supape, mic si modern are performantele unui motor de 50 cmc in 2 timpi, consum redus si emisii poluante la nivelul unui motor in 4 timpi. www.piaggio.ro

Motorul: in sfarsit un motor in 4 timpi la fel de energic ca unul in 2 timpi. Noul motor Vespa 50 cmc in 4 timpi cu 4 supape redescopera o cilindree legendara care a jucat un rol major in istoria Vespa. Datorita folosirii distributiei cu 4 supape, aceasta mica “fabrica de putere” nu are de ce sa se teama de competitorii sai in doi timpi (la 4.36 CP este cel mai puternic motor de 50 cmc in 4 timpi de pe piata) pastrand consumul si emisiile unui motor 4T.

Acesta este o mica bijuterie tehnologica: utilizarea unei distributii cu 4 supape a condus la o crestere a puterii cu 23 % fata de motorul cu 2 supape (4,36 CP fata de 3,53 CP). Puterea ajungand la acelasi nivel ca la cele mai performante motoare in 2 timpi. Noul sistem de distributie imbunatatit ofera putere mai mare prin cresterea vitezei motorului, reducand consumul si emisiile poluante prin optimizarea raportului de compresie. Noul motor are un consum (Ciclu ECE 47) identic cu al performatelor motoare 4T cu 2 supape si semnificativ mai bun decat al versiunilor 2T (cu 36% mai scazut). Acest nou motor a fost proiectat, dezvoltat si produs la sediul Piaggio de la Pontedera, unul dintre cele mai importante centre la nivel mondial de cercetare in domeniul motoarelor. Piaggio este determinat sa ofere unei clientele tot mai sofisticate, produse nu doar performante ci si fiabile, sigure, si nu in ultimul rand care sa respecte mediul inconjurator. Vespa S Vespa S este primul model care va fi echipat cu noul motor cu 4 supape in patru timpi. Noua versiune 50 4T 4V accentueaza lejeritatea Vespa S oferind tinerilor solutia perfecta pentru satisfacerea nevoilor de mobilitate individuala si libertate, exact ceea ce Vespa a facut pentru generatii de tineri. Cu noua Vespa S 4T 4V valorile consumului de combustibil si al emisiilor poluante sun mai bune decat oricand. Stil si tehnologie. Vespa este unica in lume. Vespa S reinvie fascinatia pentru “Vespino” sportiv. Stilul unic al Vespa S se naste prin combinarea inteligenta a elementelor care amintesc de trecut reinterpretand sufletul tanar si sportiv al Vespa in prezent. Designul esentialist si riguros al Vespa S intruchipeaza o istorie inceputa cu legendarele modele din anii ’70, ca si 50 Special sau Vespa Primavera. Vespa S este disponibila in Romania si in versiunile 50 2T si 125 care au aceleasi trasaturi sportive, dinamice si tineresti, cu linii curate si esentialiste. Cu stilul sau minimalist dar determinat, cu design simplu dar elegant, Vespa S ofera acelasi dinamism si prospetime care au facut din Vespa scuterul preferat al tinerilor din anii ’70.
Ca intotdeauna in lunga istorie a scuterelor Vespa, caroseria metalica functioneaza si pe post de cadru. Suspensia fata beneficiaza de un amortizor hidraulic cu dublu efect cu un brat lateral in stil aeronautic. Pe spate, Vespa S este echipata cu o suspensie bazata pe un amortizor hidraulic cu dublu efect. Roata fata de 11″ garanteaza stabilitate excelenta si ofera conducatorului un sentiment de incredere si siguranta. Ambele pneuri sunt tubeless, 110/70 pe fata si 120/70 pe o janta de 10″ in spate. Sistemul de franare este combinatia clasica de disc si tambur.
Modelul va fi disponibil in Romania la inceputul anului 2009 la pretul de 2.750 EUR cu TVA inclus. Pentru mai multe detalii vizitati www.piaggio.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *