Veniturile Dent Estet au crescut cu 35% în primele șase luni din 2013

Dent Estet, lider pe piaţa de servicii stomatologice din România, anunță pentru prima jumătate a anului o cifră de afaceri de 1,75 de milioane de euro, în creștere cu aproximativ 35% față de perioada similară a anului trecut și un număr de 5.000 de pacienți noi. Evoluția afacerilor rețelei de clinici stomatologice se datorează atât investițiilor derulate, la sfârșitul anului trecut, în deschiderea primei clinici stomatologice pentru adolescenți din Europa, cât și extinderii portofoliului de servicii.

“La nouă luni de la deschiderea Dent Estet 4 Teens, concept premieră pe piața de servicii stomatologice din România, dar și din Europa, clinica numără 1.500 de pacienți și are un grad de ocupare de 70%, ceea ce confirmă o dată în plus faptul că adolescenții reprezintă o nișă de clienți care au nevoie de servicii adaptate. Rezultatele de până acum ne îndreptățesc să credem că ne vom depăși targeturile propuse pentru primul an de funcționare, respectiv 700.000 de euro cifră de afaceri și 2.000 de pacienți”, a declarat dr. Oana Taban, CEO Dent Estet.

Pentru a doua jumătate a anului, Dent Estet își menține estimarea de creștere cu cel puțin 20% a cifrei de afaceri, până la o valoare de aproximativ 3,4 milioane de euro și pregătește extinderea portofoliului de servicii odată cu startul primului program de training pentru personalul non-medical din cabinetele și clinicile dentare.

Prima serie de cursuri va începe în această toamnă având ca specializare Dental Office Management, un concept american adus în premieră în România de către Dent Estet, urmând modelul celei mai dezvoltate piețe de servicii stomatologice din lume. Targetul principal va fi reprezentat de proaspeţii absolvenţi de facultate care îşi doresc o funcţie de management administrativ în clinicile private, dar şi de cei care deja sunt angajaţi în domeniul serviciilor medicale și care îşi doresc o specializare în acest sens.

Cursanţii vor învăța de la manageri medicali de top din ţară şi din afara graniţelor, dar şi de la specialişti în comunicare, customer care, marketing, vânzări, achiziţii, finanţe şi resurse umane cum să îmbunătăţească serviciile unei clinici în funcţie de factori precum: concurenţa, politica internă, pregătirea personalului, eficienţa timpului şi a spaţiului utilizat, publicul ţintă etc.

„Este vorba despre o şcoală de entry şi middle management, care va pregăti specialiști capabili de a coordona, pe lângă sarcinile administrative, activităţile de marketing şi customer care fără de care nici o clinică ce îşi doreşte să funcţioneze la standarde internaţionale nu se poate dezvolta. În România, vorbim de peste 12.000 de cabinete dentare, cele mai multe dintre ele administrate de același personal/medic care asigură și serviciile medicale și care, în cele mai multe dintre cazuri, nu are nici timpul și nici expertiza necesare derulării acestor activități. Astfel, doar 2 din 7 cabinete și clinici dentare dispun de management dedicat și pregătit. Prin această școală răspundem, practic, unei nevoi specifice industriei, și anume de a avea un management specializat, condiție esențială pentru a asigura un business sustenabil”, a declarat Catrinel Hagivreta, Executive Manager Dent Estet.

Adăugarea serviciilor de training pentru personalul non-medical, prin formarea unor manageri specializați în zona de stomatologie se înscrie în strategia grupului Dent Estet de a acoperi o paletă completă de produse și servicii, similare cu cele disponibile în clinicile din Statele Unite. Pe lângă oferirea de servicii medicale la cele mai înalte standarde profesionale și asigurarea soluțiilor de finanțare, grupul Dent Estet își propune să mai facă un pas în completarea experienței de customer care, zonă cu o pondere tot mai importantă în alegerea unui furnizor de servicii medicale specializate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *