FILME

UNIVERSAL CHANNEL lanseaza noua infatisare si noile programe

Universal Networks International (UNI) prezinta astazi noua infatisare a canalului de divertisment Universal Channel, ca parte a planului de armonizare a canalelor sale TV sub forma a cinci brand-uri cheie revitalizate, care sa difuzeze in premiera continut original pentru audiente locale de pe intreg globul. Telespectatorii vor putea vedea noua identitate incepand de miercuri, 12 mai, in Polonia si Romania.

In contextul reimprospatarii canalului, toate website-urile Universal Channel vor fi imbogatite cu materiale video, detalii despre programe si episoade, dar si cu grila de programe.

Universal Channel este unul dintre cele mai de succes brand-uri ale UNI, cu o grila de programe care include seriale celebre si filme blockbuster cu personaje remarcabile si subiecte consistente care genereaza emotie, profunzime si fascinatie.

Titlurile premiate, lansate cu ocazia rebranding-ului, includ: comedia de succes Sora JackiePacienti de lux, care a ocupat primele pozitii in topuri, Castle, serial nominalizat la Emmy si CSI: Miami extrem de popular. Canalul va difuza si continut original in premiera, printre care serialul politist Rookie Blue cu Missy Peregrym si Gregory Smith, in colaborare cu E1 Entertainment si serialul de curand anuntat, Facing Kate, cu Sarah Shahi, in colaborare cu USA Networks.

Colin McLeod, MD, Central & Eastern Europe, UNI a declarat: “Revitalizarea Universal Channel in Polonia si Romania este o evolutie naturala pentru UNI. Pornind de la mostenirea Universal in materie de divertisment, vom continua sa difuzam programe de calitate, acum in contextul unei identitati contemporane si vibrante a canalului. Noua infatisare a canalului este sustinuta de personaje irezistibile, precum imperativa Sora Jackie, fermecatorul Richard Castle din Castle, Hank Lawson cel direct, din Royal Pains si meticulosul Horatio Caine din CSI: Miami.”

Din 2007, UNI si-a crescut afacerea constant, de la14 la 70 de canale in 2010, stabilind ca prioritate lansari viitoare si oferirea serviciilor HD.

In octombrie 2009, Universal Networks International a anuntat o investitie de milioane de dolari in portofoliul revitalizat de cinci canale cheie (Syfy Universal, DIVA Universal, 13th Street Universal, Universal Channel si Studio Universal), ca punct forte al acestei strategii, alaturi de noile servicii HD si VOD. Din momentul lansarii strategiei de rebranding in care a investit milioane de dolari, baza de abonati a UNI a crescut la 180 milioane, iar distributia s-a extins in 150 de tari din toata lumea.

Lansarea acestor noi branduri si servicii include lansarea Universal Channel in Japonia si Africa de Sud, Syfy Universal in Franta, Marea Britanie, Spania, Benelux si Rusia, urmate de multe alte lansari in 2010/2011. Introducerea canalului Studio Universal in America Latina a inregistrat o crestere pan-regionala de 20%, de la un an la altul, pe segmentul de public femei 18-49 ani. Lansarea Syfy Universal in Franta in ianuarie anul acesta a determinat o crestere spectaculoasa de 43% pe segmentul de public 25-49, cu un share care l-a plasat pe locul 2 in topul canalelor care se adreseaza acestui public.

* Studio Universal in LatAm: Femei 18-49 ani, Univers Pay-tv, audienta pe intreaga zi a crescut cu 20% fata de anul trecut.

##

Despre Universal Networks International

Universal Networks International, divizia globala de canale a NBC Universal, este una dintre cele mai importante retele de divertisment din lume care prezinta continut de calitate si brand-uri remarcabile catre 180 de milioane de telespectatori din 150 de tari din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latina si Asia.  Portofoliul este format din cinci canale cheie – Syfy Universal, Diva Universal, Studio Universal, Universal Channel si 13th Street Universal – care ofera un divertisment variat audientelor locale de pe intreg globul. Universal Networks International opereaza si Movies 24 si Hallmark Channel (varianta non-americana) si detine actiuni la canalul pentru copii KidsCo.

Universal Networks International face parte din NBC Universal; una dintre cele mai mari companii de media si divertisment din lume, in dezvoltarea, productia si marketingul divertismentului, stirilor si informatiei pentru audienta globala.  NBC Universal este detinut in proportie de 80% de General Electric si de 20% de catre Vivendi.

Despre Universal Channel

Avand seriale si filme despre care lumea vorbeste, Universal Channel iti aduce mai mult decat televiziune – este divertismentul pe care il simti. Gratie serialelor cu personaje remarcabile si marilor personalitati din scenariile complexe, inima acestui canal este plina de SENZATIE. Indispensabil, electric si fascinant – pentru ca divertismentul de calitate este Universal.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *