Stiri

Tymbark Cool – produsul Anului 2011

Tymbark Cool, produs aflat în portofoliul Tymbark Maspex România, a câştigat titlul Produsul Anului 2011 la categoria băuturi răcoritoare. Rezultatele au fost obţinute în urma studiului desfăşurat în cadrul programului “Produsul Anului”, prin care 4.000 de consumatori români votează anual inovaţiile aduse produselor din diverse categorii.

“Produsul Anului”, unul dintre cele mai mari studii de piaţă din România, a adus şi anul acesta în faţa consumatorilor o selecţie a celor mai inovatoare produse din sfera FMGC.
Zeci de produse din diverse categorii au fost înscrise în cercetarea menită să determine gradul de satisfacţie a românilor vizavi de noutăţile aduse în materie de design, funcţionalitate, ambalaj sau marketing.
La categoria băuturi răcoritoare, Tymbark Cool a fost desemnat Produsul Anului 2011. Datorită reţetei fără conservanţi, precum şi a tehnologiei de ambalare în mediu aseptic, procedura ce presupune sterilizarea ambalajului şi a sistemului în care are loc umplerea cu produs lichid, Tymbark Cool a reuşit să obţină cel mai înalt grad de satisfacţie în rândul consumatorilor români, dintre toate mărcile de băuturi răcoritoare înscrise în cercetare. De asemenea, inovaţiile aduse la nivel de ambalaj şi introducerea a două noi sortimente în gamă, Tymbark Cool Limonadă şi Tymbark Cool Ananas, au atras aprecierea celor mai mulţi dintre cei 4.000 de respondenţi.
“Pentru compania noastră, câştigarea unei astfel de recunoaşteri reprezintă o dovadă în plus a faptului că produsul Tymbark Cool vine în întâmpinarea dorinţelor consumatorilor şi că oferă acestora beneficiile funcţionale pe care le aşteaptă: un produs fără conservanţi, ambalat în mediu aseptic, cu folie protectoare sub capac.”, a declarat Alin Vişan, Vice-Preşedinte Consiliu de Administraţie Tymbark Maspex Romȃnia.
Studiul Produsul Anului s-a desfăşurat în luna iunie 2011, pe un eşantion de 4,000 de consumatori români, fiind realizat de către compania internaţională de cercetare de piaţă Dedicated Research. Participanţii la studiu au răspuns interviurilor online, care au urmărit determinarea atractivităţii şi interesului pentru produse noi în rândul consumatorilor. Respondenţii au fost rugaţi să aleagă cel mai atractiv şi cel mai inovativ produs din categorie, să spună dacă au folosit vreodată produsul respectiv şi cât de mulţumiţi au fost de acesta.
Participarea la Produsul Anului a fost deschisă oricărui produs de larg consum, cu excepţia mărcilor private, lansat pe piaţă între 1 iunie 2009 şi 31 decembrie 2010 şi care a fost comercializat în cel puţin două lanţuri de supermaketuri. Un juriu format din Otilia Calugăreanu, Publishing Director Magazinul Progresiv, Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions România şi Corina Doba, Project Manager ANPCPPS România a validat înscrierea produselor, iar lista finală a fost supusă votului celor 4.000 de participanţi la studiu.

Produsul Anului este cel mai amplu studiu realizat pe consumatorii români, în urma căruia este premiată inovaţia în categoria bunurilor de larg consum. Conceptul a fost introdus în Franţa în urmă cu 22 de ani, este prezent în 35 de ţări şi se află într-o continuă expansiune.

În România, Produsul Anului se află la cea de a treia ediţie. Eticheta roşie “Produsul Anului” afişată de diferitele mărci pe ambalaje dovedeşte noutatea produsului recunoscută de miile de consumatori.

“Recunoaşterea pe care am primit-o din partea consumatorilor români este o consecinţă a evoluţiei continue a brandului Tymbark. În luna ianuarie 2011 am început un proces de rebrandingul prin noul concept „Ştiu ce beau”!, iar designul ambalajelor Tymbark a fost schimbat cu unul nou, elegant, ce se evidenţiază foarte bine la raft. De asemenea, compania noastră se aliniază în permanenţă la cerinţele pieţei astfel că, din luna iunie a acestui an, am extins gama Tymbark Cool cu încă două sortimente: Căpşuni şi Pepene roşu” a declarat Mihaela Burtoi, Group Brand Manager Tymbark Maspex Romȃnia.

2 Comments

  1. este un produs foarte sintetic si artificial. eu nu pot sa inteleg cum a iesit produsul anului. are gust de guma orbit de pepene.
    nu beti asa ceva!
    stima!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *