Business

Tornado: mergem pe satisfactia clientilor

Pentru a-şi consolida poziţia de lider pe piaţa din România, Tornado Sistems, cel mai mare distribuitor de produse IT&C, vine cu o nouă strategie de afaceri şi obiective ambiţioase care vizează simplificarea modelului de business existent, consolidarea relaţiei cu partenerii de afaceri şi îmbunătăţirea calităţii serviciilor oferite clienţilor.

“Ne-am propus să creştem mai repede decât piaţa, să ne consolidăm poziţia de lider şi să devenim partenerul de afaceri preferat pe piaţa de distribuţie din România”, declară Gerald Maier, Director General Tornado Sistems.

Noua conducere a demarat deja un amplu proces de restructurare a organizaţiei, concentrându-se în special pe reorganizarea departamentelor, optimizarea proceselelor şi procedurilor interne, dar şi simplificarea şi eficientizarea modului în care Tornado interacţionează cu partenerii săi. Toate departamentele de vânzări îşi vor dedica 100% din energie consolidării relaţiei cu partenerii. Pentru a acţiona mai rapid şi îmbunătăţi serviciile, începând cu 1 octombrie, departamentele care se află în contact direct cu clienţii au un program de lucru prelungit, de luni până vineri, între 08.00-19.00.

Totodată, pentru a creşte nivelul satisfacţiei clienţilor a fost îmbunătăţit şi nivelul service-ului şi s-a simplificat procesul de administrare a retururilor. De altfel, compania îşi propune ca împreună cu partenerii săi să stabilească şi să coordoneze la nivel naţional o reţea de service şi asistenţă care să permită dezvoltarea gamei de servicii oferite. 
„Vom acţiona în vederea creşterii competitvităţii şi eficienţei noastre, oferind soluţii orientate pe clienţi.Tornado asigură deja în acest moment livrarea echipamentelor în următoarea zi lucrătoare, pentru orice comandă plasată până în ora 18 şi am eficientizat şi procedurile de administrare a retururilor. În viitor vom continua să implementăm noi programe şi servicii care ne vor îmbunătăţi performanţele şi ne vor ajuta să ne concentrăm pe dezvoltarea cu succes a afacerii Tornado.”, spune Gerald Maier.
Restructurarea departamentelor de la Tornado aduce cu sine noutăţi. A fost înfiinţată o echipă de e –Sales, care se va ocupa de stimularea vânzărilor online exclusiv către partenerii Tornado (vânzări business to business). “E-sales va fi segmentul strategic pe care ne bazăm creşterea pe piaţă. În 2008, 50% din veniturile Tornado vor proveni din comenzile plasate online. Vom reduce costul tranzacţiilor şi vom asigura o interacţiune cât mai eficientă cu partenerii prin creşterea disponibilităţii faţă de aceştia”, spune Maier.
Strategia Tornado va pune accentul pe servicii de distribuţie cu valoare adaugată şi soluţii business de ultimă oră. Împreună cu partenerii săi, compania va continua să dezvolte şi să-şi consolideze poziţia pe piaţa de reţelistică, mobilitate şi securitate IT, prin creşterea cotei de piaţă şi optimizarea portofoliului de produse, prin extinderea portofoliului de clienţi activi şi creşterea volumului de achiziţii pe care aceştia îl realizează împreună cu Tornado.Totodată, Tornado continuă să investească în dezvoltarea competenţelor angajaţilor astfel încât, prin profesionalism şi calitatea serviciilor, să devină ditribuitorul numărul 1 pentru clienţii săi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *