LifeStyle

The Marketer: colaboratori in toata lumea

Incepand din aceasta saptamana, The Marketer si-a extins reteaua de colaboratori pe toate continentele lumii, incepand o corespondenta activa cu lideri ai industriei comunicarii, atat de partea agentiilor cat si a clientilor, reusind sa stabileasca premisele unor colaborari valoroase. Odata cu aceasta, The Marketer aduce Romania pe harta publicatiilor de referinta in lume, pe nisa ei, depasind etapa traducerilor si adaptarilor din reviste internationale, atat de practicata pe piata locala. Primul editorial din seria exclusivitatilor The Marketer este semnat de Simon Bond, Regional Director – Proximity Asia si se refera la impactul pe care industria jocurilor il va avea asupra marketing-ului si publicitatii viitorului, in prezent brand-urile investind aproximativ 150 de milioane de dolari in aceasta industrie, dar estimarile pentru viitorul foarte apropiat fiind, potrivit lui Simon Bond, de aproape un miliard de dolari.
„Avem o preocupare permanenta pentru a aduce valoare adaugata cititorului The Marketer, iar a lua puncte de vedere si perspective asupra diferitelor piete ale lumii, in exclusivitate, de la oameni care au un cuvant de spus asupra directiei in care se indreapta marketing-ul si publicitatea mondiala va ajuta jucatorii locali sa puna lucrurile in context si sa  fie la curent cu ultimele noutati in domeniu. Avem o corespondenta activa cu Presedinti la nivel global ai unor clienti sau agentii de calibru, si, desi vorbim de oameni cu o agenda extrem de incarcata, vom reusi sa obtinem exclusivitati, care vor fi publicate in special pe editia electronica a revistei The Marketer” a declarat Alexandru Raducanu, redactorul sef al revistei.
Acest demers face parte din strategia editorilor de a transforma Romania dintr-o piata media de consum intr-un factor de valoare adaugata in Uniunea Europeana, un urmator pas fiind dezvoltarea editiei in limba engleza a publicatiei, astfel incat piata locala sa capete „voce”. „Ne dorim ca investitorii straini sa poata avea acces la informatii nu doar din cataloage de abecedarizare cu economia Romaniei, ci direct de la liderii care construiesc business-urile. Primul pas este de a crea interes si a aduce insight-uri in partea jucatorilor internationali, ceea ce facem prin aceste colaborari in exclusivitate, dar al doilea va fi, obligatoriu, sa aducem si punctele de vedere ale liderilor nostri in atentia elitei mondiale. Pentru asta, este nevoie de o editie in limba engleza pe care o luam serios in considerare” , considera redactorul sef al The Marketer. „In plus, avem ambitia sa demonstram ca putem sa avem un produs media local care sa poata fi exportabil, si eventual sa avem o prima licenta de media extinsa pe alte piete ale lumii” a conchis acesta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *