LifeStyle

Teambuilding de aventură: cererea s-a dublat în 2006

Outextrem, cel mai mare furnizor românesc de programe de teambuilding de aventură, anunţă dublarea cererii de programe de teambuilding de aventură în 2006 faţă de anul anterior. Cifra de afaceri a Outextrem a crescut, de asemenea, cu 100% în această perioadă, estimându-se că va atinge o jumătate de milion de euro până la sfârşitul lui 2006. „Dacă în anii anteriori companiile care apelau la programe de teambuilding erau preponderent dintre marile corporaţii care operează în România, în 2006 am observat că şi companiile mici sau mijlocii sunt tot mai interesate de astfel de programe” spune Andrei Ciobică, Senior Consultant Outextrem. Factorul uman dobândeşte tot mai multă importanţă pe fondul maturizării economice şi se conştientizează rolul său ca avantaj competitiv al unei afaceri.
Peste 70% dintre companiile care folosesc serviciile Outextrem revin ulterior pentru noi programe, iar un procent de peste 90% dintre participanţi au evaluat programele ca extrem de folositoare atât la nivel personal, cât şi de echipă.
„Ca parte a programelor de consolidare a echipelor sau ca element de retenţie de personal, teambuildingurile de aventură sunt preferate de un număr tot mai mare de firme româneşti. Cererea în creştere este potenţată şi de aşteptările angajaţilor, care au început să se extindă dincolo de un simplu pachet salarial atractiv. Un mediu de lucru în care se simt bine, împreună cu grupul de oameni cu care muncesc îndeaproape, e un factor din ce în ce mai important – tendinţă normală dacă ne gândim că angajaţii petrec o bună parte a timpului la birou, uneori mai mult timp decât cel petrecut cu familia sau prietenii”, adaugă Andrei Ciobică. „Teambuildingul prin programe de aventură sau teambuilding cu adrenalină, cum ne place să spunem, e şi un instrument de management eficient al stresului. Performanţa se obţine în condiţii de stres, iar pe termen lung printr-o administrare corectă a acestuia”, e de părere fondatorul Outextrem.
Evenimentele de tip teambuilding de aventură sunt organizate pentru grupuri de la 8 la peste 300 de persoane, fiind configurate în funcţie de cerinţele clienţilor. Costul unui asemenea program începe de la 2000 de euro, crescând în funcţie de numărul de participanţi, de complexitatea activităţilor selectate şi de alte cerinţe specifice ale clienţilor.
ÃŽntre activităţile furnizate de Outextrem se numără curse offroad (4×4 pe trasee dificile), căţărare ÅŸi rapel (pe stânci naturale, de până la 50 m înălÅ£ime), trekking&hiking, mountain bike, trasee cu ATV, tiroliană, parapantă, paragliding (parapantă trasă de bărci), zboruri cu avioane uÅŸoare, canyoning (coborârea cascadelor de apă în rapel), paintball, tir, expediÅ£ii în peÅŸteri ÅŸi sporturi acvatice (rafting, yachting, diving). Programele Outextrem includ ÅŸi activităţi sociale, de consolidare a echipei (cum ar fi picnicurile realizate de participanÅ£i sau exerciÅ£iile ÅŸi jocurile de grup). Cele mai solicitate activităţi sunt cele de offroad ÅŸi de tip Treasure Hunt. Programele se pot organiza în orice locaÅ£ie din Å£ară, în funcÅ£ie de cerinÅ£ele clienÅ£ilor. ÃŽn plus, Outextrem oferă ÅŸi programe speciale de iarnă, în străinătate: ski în Slovacia, heliski in Rusia ÅŸi scuba diving (scufundări) la Marea RoÅŸie, la preÅ£uri competitive.
Toate activităţile de sport extrem sunt realizate în condiţii de deplină siguranţă pentru participanţi, sub supravegherea instructorilor experimentaţi ai Outextrem, mulţi dintre aceştia fiind foşti sau actuali membri Salvamont.
Pentru fotografii în format de tipărire vă rugăm vizitaţi secţiunea photogallery a site-ului www.outextrem.com.

Despre Outextrem
Înfiinţată în anul 2004, compania Outextrem s-a specializat pe programe de teambuilding de aventură, devenind în scurt timp un nume de referinţă între furnizorii de programe de acest gen. Prin sporturile extreme oferite, Outextrem a introdus o nouă viziune pentru teambuilding în România, permiţând participanţilor ca prin experienţele tip Reality TV prin care trec să-şi depăşească limitele, să treacă peste prejudecăţi şi să înveţe să schimbe tiparele de gândire. Compania s-a implicat şi în rezolvarea unor situaţii de criză cum au fost inundaţiile de anul trecut, pentru care a primit, de altfel, o nominalizare în cadrul Galei „Oameni pentru Oameni”.

Ana Paduroiu
PR Manager
Tel: (0040)21.250.1300
GSM: (0040)749.150.383
e-mail: (adresa de email este ascunsa din motive de securitate)

www.outextrem.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *