LifeStyle

TBWA: premiu Effie Awards, pentru campania Nissan Qashqai

TBWA ia aurul la EURO EFFIE 2008, pentru campania NISSAN QASHQAI, in cadrul unei ceremonii oficiale ce a avut loc la Bruxelles. Aceasta distinctie vine ca o confirmare a creativitatii si rezultatelor exceptionale ale campaniei derulate de birourile din Londra si din Paris ale TBWA, in colaborare cu TBWAG1. “Castigarea aurului la Euro Effie este o recunoastere a unui efort fantastic, atat pentru Nissan, cat si pentru echipele de creatie implicate in campanie”, spune Perry Valkenburg, Presedintele TBWA Europe si COO TBWA International. “Este dovada ca excelenta in creatie duce si la rezultate excelente. Si asa ne place intr-adevar sa facem business”.

TBWA are o istorie impresionanta in competitiile internationale. Colaborarea dintre TBWA si 180 Amsterdam a fost de asemenea premiata cu un EURO EFFIE de aur anul trecut, pentru campania adidas +10, derulata in timpul Cupei Mondiale FIFA 2006.

Premiile Effie sunt acordate pentru cele mai mari realizari din domeniul marketingului comunicational: idei care functioneaza. Reteaua TBWA a primit cele mai multe distinctii Effie dintre toate retelele de advertising din lume. Din 1980 si pana in prezent au fost acordate doar 32 de distinctii Grand Effie. TBWA este detinatorul a 12 dintre ele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *