Evenimente

Targul Taranului, program special inainte de Paste

Targul Taranului, o piata Slow Food, cea mai veche piata privata de produse traditionale si locale din Romania, infiintata in anul 2007, este deschisa in zilele de miercuri si joi, 20 si 21 aprilie 2011, la The ARK, in str. Uranus nr. 150, sectorul 5 al Capitalei.

Targul Taranului, program special inainte de Paste
Targul Taranului este un proiect al Asociatiei Grupul de Initiativa Radu Anton Roman, care si-a fixat mai multe obiective de la infiintare, printre care si sustinerea produselor locale, renasterea retetelor stravechi, a culturii gastronomice romanesti, punerea ei in contextul culturii gastronomice europene.

Tiberiu Cazacioc, Asociatia Grupul de Initiativa Radu Anton Roman

 

Publicul este invitat sa descopere la noi, produse locale si traditionale din carne si lapte de la Talmacel, Talmaciu (judetul Sibiu), Fundata (judetul Brasov), Mariteia (Suceava), suc de mere de la Pravat, prajituri de casa sasesti din Valea Hartibaciului, dulciuri maramuresene, paine cu masline sau cu nuca de la Creatorii de paine, verdeturi, vinuri, tarii de la domnul Florescu, produse de la Barne.

Atuurile pietei sunt:

–       Din punct de vedere sanitar-veterinar, Targul Taranului a fost controlata de 11 ori de la inceputul anului si pana acum de autoritatea sanitar veterinara locala, DSV Bucuresti;

–       Targul Taranului este originea si originalul pietelor sezoniere ce acum au impanzit capitala Bucuresti si tara;

–       Targul Taranului accepta numai producatori care sunt implicati in procesul de productie, nu vanzatori, intermediari;

–       Targul Taranului a sustinut si sustine marcile locale romanesti ale unor producatori precum Ion Taran Baciu, Oancea, Florescu, Barza, Chise, Barne, Mistreanu, si altii;

–       Targul Taranului prezinta producatori locali cu care lucreaza de peste 2 chiar si 3 ani, calitatea si gustul produselor, sunt verificate in timp;

–       Targul Taranului este o piata din reteaua Earth Markets a Slow Food International;

Succesul Targului Taranului a fost copiat de celelalte piete din Bucuresti, incepand cu pietele volante din Bucuresti din anul 2008, continuate cu apoi cu pietele de sfarsit de saptamana de la Muzeul Taranului Roman din 2009. Incepand cu anul 2010, copiile s-u multiplicat, la ASAS, la Academia Militara, la Muzeul de Istorie al Municipiului Bucuresti, la Muzeul Satului, la Parcul Kiseleff, la Targul de masini Autovit, la ROMEXPO si in tara in nenumarate locuri.

 

 

Despre INSIDE BRAND

DESPRE TARGUL TARANULUI:
Targul Taranului este un proiect al Asociatiei Grupul de Initiativa Radu Anton Roman, care si-a fixat mai multe obiective de la infiintare, printre care si sustinerea produselor locale, renasterea retetelor stravechi, a culturii gastronomice romanesti, punerea ei in contextul culturii gastronomice europene.

Tiberiu Cazacioc, Asociatia Grupul de Initiativa Radu Anton Roman
GSM: 0742111119, Twitter: taragultaranului, Facebook: Targul Taranului

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *