MUZICA

Sony Ericsson & Orange – exclusivitate in distribuirea noului single al Christinei Aguilera

aguilera
Sony Ericsson şi Orange anunţă astăzi că single-ul Christinei Aguilera, “Ain’t no other man” va fi disponibil în exclusivitate pe portalul Orange World pentru două săptămâni, începând cu 13 iunie.

Anunţul este valabil pentru toate pieţele Orange din Europa şi marchează al doilea stadiu al relaţiei de marketing, de nouă luni, dintre Sony Ericsson şi Orange, relaţie bazată pe un contract de sponsorizare cu deţinătoarea discului de platină pentru vânzări şi căştigătoarea premiilor Grammy Sony BMG, Christina Aguilera pentru lansarea single-ului, album şi turneu european.

Acest single reprezintă prima melodie de pe mult aşteptatul album al Christinei Aguilera “Back to Basics”, ce va fi lansat în august. Melodia nu va fi accesibilă publicului larg în Europa până la sfârşitul lunii iunie. Pe lângă versiunea integrală a single-ului, clienţii Orange din pieţele selecţionate vor avea patru săptămâni, începând din 20 iunie, acces exclusiv la videoclipul melodiei şi concerte private de-a lungul verii.

Parteneriatul dintre Sony Ericsson şi Orange, care a fost iniţial anunţat în martie acoperă nu numai contractul de sponsorizare dar şi lansarea telefoanelor din gama Walkman în 2006 pe pieţele europene pe care este prezentă compania Orange precum şi integrarea pricipalelor zone de afaceri.
“Diferenţierea între hardware şi conţinut este extrem de importantă pentru strategia Sony Ericsson. Cu o deschidere exclusivă pe piaţă de două săptămâni datorată noului single şi videoclip “Ain’t no other man”, Orange World şi telefoanele mobile Walkman de la Sony Ericsson continuă să extindă canalele de distribuţie pentru un conţinut captivant oricând şi oriunde pentru consumator“ a declarat Janosch Brengel, Head of Marketing Global Customer Unit FT/Orange la Sony Ericsson.
Muzica este în centrul strategiei de divertisment a Orange. Furnizarea în exclusivitate a melodiilor dorite demonstrează deopotrivă eficienţa telefonului mobil ca mijloc de promovare, comercializare şi vânzare directă a muzicii către consumatori dar şi afinitatea naturală existentă între dispozitivele mobile şi muzică.
Clienţii Orange vor beneficia în continuare de pe urma parteneriatului cu Sony Ericsson întrucât toate telefoanele din portofoliul Walkman al Sony Ericson, inclusiv recent anunţatele W850i şi W710i, vor fi adaptate strategie Signature a Orange. Utilizatorii Orange au posibilitatea de a beneficia de experienţa bogată în muzică a telefoanelor Walkman de la Sony Ericsson în timp ce se bucură de interfaţa consistentă şi uşor de accesat a Orange Signature.

Notă:
Orange a lansat deja W800, W810 şi W300i pe pieţele sale din Europa
Aria de răspândire a Orange cuprinde: Belgia, Franţa, Olanda, Polonia, România, Slovacia, Spania, Elveţia şi Marea Britanie