LifeStyle

Sister şi Bucegi câştigă în linie cu prima ediţie a Campionatului de table Bucegi

Reprezentanţii agenţiei Sister consideră că această prima ediţie a Campionatului de table Bucegi iniţiat de Bucegi a fost un succes, atât din punctul de vedere al impactului pe termen scurt cât şi din cel al valorii aduse brandului pe termen lung.

Succesul a fost demonstrat nu doar de cifre: aproape 800 de participanţi şi peste 14.000 de spectatori în 8 oraşe, ci şi de prezenţa în număr mare la acest eveniment, în condiţiile în care timpul nu a fost întotdeauna favorabil, iar în unele oraşe s-au desfăşat simultan evenimente dedicate localităţii. S-a jucat pe ploaie, s-a cântat pe muzica populară difuzată, au fost aplaudate în premieră şi femeile care s-au înscris în concurs.

Toţi participanţii au primit bere, dar câştigătorii au ieşit de două ori în câştig : pe lângă premiile consistente,cei mai buni “tablagii” au fost făcuţi cunoscuţi prin panouri şi bannere pe care brandul Bucegi le-a postat după eveniment, felicitându-i public.

Pe termen lung, Campionatul de table Bucegi s-a dorit o ilustrare pe viu a sloganului “Împreună la bine şi la rău” şi a filosofiei care stă în spatele brandului de bere Bucegi. Prin acest Campionat de table, Bucegi a intrat încă o dată în viaţa consumatorilor, invitându-i să îşi demonstreze talentul în public şi reuşind prin aceasta să îi valorizeze în cadrul comunităţilor lor.

Agenţia de publicitate Sister & Co şi-a început activitatea în anul 2006, având-o ca unic asociat pe Alexandra Tînjală. Printre clienţii agenţiei Sister se numără: Heineken Romania – cu brandurile Bucegi, Gösser, Gambrinus, Harghita şi Haţegana; Bayer: cu brand-urile Supradyn, Saridon, Rennie, Lasonyl, Bepanthen Crema; Astra Bettings – cu brandurile Astra Sport Bets şi Astra Lotto Bets; Asociaţia Ovidiu Rom; ; FRF, CNCD, OSI ERGO si Policy Center for Minorities and Roma, Bayer Crop Science; Festivalul Ideo Ideis.
Potrivit reprezentanţilor agenţiei, filosofia agenţiei Sister este comprimată în semnatura: More to Give. Sister doreşte să lege brandurile de consumatori printr-o strategie inteligentă, să construiască o relaţie credibilă şi tonică între clienţi şi agenţie şi să cultive valorile sociale într-o realitate dezechilibrată.
Agenţia lucrează cu modele de comunicare adaptate. Nu există reţete, nu există instrumente unice de lucru.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *