Stiri

SINCRON – managementul inteligent al procesului de recrutare

Divizia Web a Senior Software a lansat Sincron, un produs software dedicat managementului procesului de recrutare. Aplicatia raspunde celor mai inalte standarde profesionale din domeniul resurselor umane, fiind dezvoltata in parteneriat cu un colectiv de specialisti experimentati in procesul de selectie si plasare de personal. Folosind Sincron – software de recrutare, timpul mediu de introducere a datelor esentiale pentru un candidat este de cca. 5 minute.

Sincron – software de recrutare, este o solutie de eficientizare a managementului resurselor umane, dedicata activitatii companiilor de recrutare si plasare a fortei de munca sau departamentelor de HR din companii. Fiind realizat in stransa legatura cu specialisti in resurse umane, experimentati in procesul de selectie si plasare depersonal, aplicatia implementeaza mecanismul clasic si etapele reale urmate de un candidat spre locul de munca disponibil.

Plasarea candidatilor pentru un loc de munca este un proces complex, care presupune gestionarea simultana a unui volum mare de informatii. Prin intermediul Sincron parcurgerea procedurilor clasice de recrutare este simplificata, creste eficienta raportata in timp, scad costurile legate de arhivarea documentelor si se disciplineaza procesele interne.

Sincron este optimizat pentru a face fata solicitarilor unui volum mare de date. Din punct de vedere informational este un instrument complex de organizare si prelucrare a informatiei, care asigura cautarea si selectia rapida a informatiilor necesare; mareste viteza de accesare a informatiei din baza de date; creste viteza de utilizare a informatiilor; creste viteza de creare de noi informatii si mareste siguranta stocarii informatiilor.

Cautarea in baza de date de candidati are peste 20 criterii de selectie, iar aria de cautare include si continutul CV-urilor atasate (primite direct de la candidati) in formate larg raspandite (word, pdf, etc).

Sincron are o structura accesibila, sectiunile importante sunt clar delimitate, determinand o utilizare rapida si minimizand posibilitatile de eroare. Arhitectura aplicatiei este detaliata in nivele multiple, ce contin date despre candidat, proiect, raportare, estimare, calendar de activitati sau configurarea aplicatiei.

Sincron – software de recrutare este o aplicatie client-server bazata pe tehnologii web si baze de date relationale; solutia este dezvoltata in mediu PHP/MySQL si poate fi utilizata pe platforme Windows sau Linux. Implementarea Sincron nu presupune investitii hardware suplimentare, solutia ruleaza pe configuratii standard atat in reteaua locala cat si pe Internet.

Pentru a utiliza Sincron, companiile interesate au doua alternative:
– achizitionarea unui pachet de licente software care se instaleaza in reteaua locala a firmei
– achizitionarea de abonamente lunare de utilizare a solutiei, in acest caz fiind necesar doar accesul la Internet

Construita cu scopul de a fi un instrument util si prietenos pentru specialistii in recrutare, Sincron este o solutie inteligenta pentru eficientizarea activitatilor de resurse umane ale fiecarei companii.

Pentru mai multe informatii va invitam sa vizitati www.sincronHR.ro