LifeStyle

Saptamana Financiara a depasit la vanzarea directa – chioscuri si magazine de presa, in perioada iulie-septembrie 2007 – principalul competitor, revista „Capital“

Potrivit ultimelor cifre date publicitatii de Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT), in luna iulie 2007 “Saptamana Financiara” a vandut, in medie, 11.467 de exemplare pe editie, devansandu-si astfel principalul competitor, publicatia “Capital”, care a vandut doar 8.084 exemplare. Ca urmare, diferenta de exemplare vandute dintre cele doua publicatii financiare s-a marit in luna august 2007, cand “Saptamana Financiara” a inregistrat vanzari de 14.166 de exemplare pe editie, aproape dublu fata de cele 7.911 de copii vandute de “Capital”. Luna septembrie a anului trecut a adus o noua crestere publicatiei “Saptamana Financiaraâ”, astfel incat diferenta de exemplare vandute la chioscuri si magazine de presa intre “Saptamana Financiaraâ” si revista “Capitalâ” a crescut pana la 8.235 de exemplare.

Diferenta se adanceste

“Saptamana Financiara” a vandut in luna septembrie 17.182 de exemplare, in timp ce revista “Capital” a vandut 8.947 de copii. Publicatia “Saptamana Financiaraâ”, editata de trustul Intact, continua astfel ascensiunea fata de revista “Capital”, a trustului Ringier, pe care a inceput-o in luna mai, cand a depasit principalul concurent la vanzarile directe, cu 5.604 exemplare. Referitor la vanzarile din luna mai si iunie, Mihai Craiu, directorul general al companiei care editeaza “Saptamana Financiara”, declara ca este primul pas pe drumul catre pozitia de lider pe piata saptamanalelor economice din Romania. La capitolul tiraj, “Saptamana Financiara” a punctat un plus de peste 7.000 de exemplare in luna august, raportat la principalul concurent de pe piata saptamanalelor de business, revista “Capital”. In luna septembrie, tirajul publicatiei “Saptamana Financiara” a fost de 46.112 de copii, iar revista “Capital” a tiparit 45.750 de exemplare.
“Saptamana Financiara” face parte din trustul Intact, care mai editeaza, printre altele, “Jurnalul National”, “Gazeta Sporturilor”, “Financiarul” si revista “Top Gear”. Pe piata media, trustul Intact mai detine posturile de televiziune Antena 1, Antena 2, Antena 3 si Euforica, iar pe piata radio este prezent cu posturile: Newz FM si Romantic FM.
46.000 de exemplare pe aparitie este tirajul din septembrie 2007 al “Saptamanii Financiare”

MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL este agentie romaneasca full service care activeaza de patru ani pe piata din Romania, pentru clienti locali si internationali. Mai mult decat advertising, MEDIA CONSULTA INTERNATIONAL propune solutii integrate de Business Consultancy: start-up, consultanta juridica, fiscala, marketing si vanzari, comunicare, research, HR si are o divizie speciala de Real Estate care dezvolta proiecte in parteneriat cu reumitul consultant britanic, Currie & Brown.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *