Stiri

Samsung sponsorizează Federaţia Internaţională de Atletism

Samsung Electronics şi Federaţia Internaţională de Atletism (IAAF) au anunţat încheierea unui parteneriat pe o durată de trei ani, Samsung devenind astfel Partener Oficial IAAF. De asemenea, Samsung a devenit şi furnizorul oficial de echipamente pentru IAAF pentru categoriile de hardware telecomunicaţii mobile, echipament audio-video, aparate foto şi electrocasnice. Noul parteneriat va fi vizibil în cadrul Campionatelor Mondiale de la Berlin din luna august a anului în curs, în 2010 la Campionatele Mondiale din Doha, Quatar şi în 2011 la Campionatele Mondiale din Daegu, Coreea de Sud.

În plus, parteneriatul încheiat între Samsung şi IAAF include Campionatele Internaţionale şi Naţionale ale IAAF ce se vor desfăşura pe parcursul celor trei ani.

“Suntem încântaÅ£i să urăm bun venit FederaÅ£iei InternaÅ£ionale de Atletism în lista noastră de parteneri la nivel mondial în ceea ce priveÅŸte sportul,” a declarat Gregory Lee, Chief Marketing Officer al Global Marketing Operations, Samsung Electronics. “AtleÅ£ii ajută la armonizarea culturilor ÅŸi conduc către un alt nivel al dezvoltării personale – exact calităţile pe care Samsung vrea să le dezvolte în demersurile sale constante ce stau sub semnul inovaÅ£iei ÅŸi pasiunii pentru excelenţă.”

Anunţul a fost făcut în apropierea sediului central al IAAF din Monte Carlo de către Sangheung Shin, Preşedintele Samsung Europa şi Lamine Diack, Preşedintele IAAF.

Noul parteneriat cu IAAF extinde gama şi calitatea platformelor sportive europene şi mondiale ale Samsung, care pe parcursul ultimelor două decenii a încheiat zeci de acorduri, printre care se numără susţinerea clubului de fotbal Chelsea şi un parteneriat de top cu Comitetul Olimpic Internaţional până în 2016.

Asocierea cu IAAF reflectă angajamentul faţă de UE, cea mai mare piaţă de desfacere a companiei. Doar în anul 2009 Samsung va lansa mai multe portofolii de telefoane mobile în UE si Regatul Unit al Marii Britanii în urma introducerii pe piaţă a ecranelor plate LED.

“Acest nou acord are o semnificaţie deosebită. Confirmă puterea şi valoarea atletismului,” a declarat Lamine Diack, Preşedintele IAAF. “Parteneriatul cu Samsung ne aduce şi mai multe beneficii deoarece sprijină nu numai IAAF, dar şi Asociaţiile acesteia cât şi Federaţiile Membre, în mod direct.”

În cadrul Campionatelor Mondiale din Berlin din 2009, Samsung va organiza Galeria Digitală Samsung, un eveniment interactiv care va permite atleţilor, spectatorilor şi presei să intre în contact cu ultimele tehnologii în materie de televizoare LED, telefoane mobile şi aparate foto digitale.

Mai mult, angajamentul Samsung faţă de IAAF reflectă investiţia pe care compania o face pentru a construi o societate durabilă – care reuşeşte să găsească echilibrul între încrederea în tehnologie şi eforturile de a promova un stil de viaţă sănătatos şi de a fi într-o formă fizică bună. Activităţile IAAF integrează valorile corporatiste ale Samsung: fair-play-ul, pasiunea pentru excelenţă şi dezvoltarea înţelegerii mutuale între diferitele limbi, culturi şi zone geografice.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *