AUTO

Salonul Auto Online 2011 – Top Gear

În emisiunea Top Gear, când e vorba de Cool Wall, întotdeauna, Clarkson şi Hammond se ceartă. Motivul e simplu: cine ştie mai bine să pună maşinile la zid. Uneori câştigă Hammond dar, de cele mai multe ori, câştigă Clarkson: e mai înalt şi lipeşte magneţii cu maşini acolo unde Hammond nu ajunge! A venit rândul tău să pui maşinile la zid! Tu decizi ce maşini sunt Cool sau Uncool, la Salonul Auto Online 2011, pe www.topgear.ro.

Salonul Auto online
Salonul Auto online

În luna noiembrie, Top Gear îşi invită cititorii la Salonul Auto Online, ediţia Cool Wall, cel mai complex salon auto virtual, cu un mecanism simplu şi ingenios: pe www.topgear.ro/sao2011 se construieşte propriul Cool Wall cu ajutorul magneţilor virtuali care conţin 100 de modele de maşini. Pe baza galeriei foto şi a informaţiilor despre model şi producător, utilizatorii pot face o selecţie finală de 20 de modele auto. Selecţia fiecărui utilizator poate fi votată de ceilalţi useri ca fiind Cool sau Uncool.

Salonul Auto Online 2011

Timp de o lună, pe www.topgear.ro/sao2011 , se găsesc cele mai noi modele de maşini, de la Jaguar, Porsche, Maserati, BMW, Toyota, Lexus, Audi, Abarth, Ford, Infiniti, până la Range Rover. Noul DS de la Citroen, cea mai recentă mostră de stil franţuzesc, se bate în forme cu (“baby”) Range Rover Evoque, iar electricul Opel Ampera face notă discordantă cu bombasticul Mini Coupe.
“Mecanismul Salonului Auto Online 2011 este, de fapt, întruchiparea spiritului Top Gear, pentru că împuterniceşte pe fiecare utilizator să decidă clar ce maşini sunt “cool” şi ce maşini sunt “uncool”. Aici este locul în care se vede, clar, ce maşini reuşesc să transmită suflet mai departe către consumatori, pentru că o maşină nu va fi niciodată cool datorită unei dobânzi mai mici la finanţare. O maşină va fi cool pentru că are suflet, sau va fi uncool pentru că nu transmite nimic”, explică redactorul şef al revistei Top Gear, Costin Giurgea.
Ediţia Cool Wall a Salonului Auto Online 2011 aduce şi câte un premiu pe zi, prin tragere la sorţi: carduri de carburant oferite de MOL, premii Bosch si licenţe de antivirus ESET. Iar primele 10 “ziduri” cu cele mai multe voturi, vor fi răsplătite la finalul competiţiei cu premii SuperCool, oferite de Prestigio – patru GPS-uri Prestigio, cel mai recent model – RoadScout 5150, patru Hard Disk-uri Externe Prestigio Data Safe I, un E-Book Reader Prestigio, sau o tabletă Prestigio MultiPad.

Top Gear

Top Gear este un produs original BBC. Revista Top Gear, emisiunea Top Gear şi topgear online au la bază pasiunea pentru maşini, prietenia, autoironia şi ating audienţe uriaşe. Fiecare ediţie a emisiunii Top Gear e urmărită de peste 350 de milioane de fani din toată lumea. Revista Top Gear are 24 de ediţii internaţionale şi aproape 15 milioane de cititori.

Pentru mai multe informaţii, intraţi pe www.topgear.ro, veniţi la salon, citiţi în revistă, intraţi pe facebook, citiţi pe twiter sau sunaţi la Ana Oprea, 0732 660 188, PR Manager, BBC Top Gear
MSG România este parte a INTACT Media Group şi deţine BBC Top Gear, BBC Good Food, BBC Science Focus Ro, BBC Science Focus HU

www.topgear.ro/sao2011

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *