AUTO, Evenimente

Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2009

Salonul Auto Bucuresti & Accesorii 2009 (SAB&A 2009) se va desfasura in perioada 6 – 11 octombrie 2009, la Complexul Romaero Baneasa. Avand in vedere contextul economic mondial, marcat de scaderi drastice ale vanzarilor din piata auto, realizarea Salonului Auto Bucuresti & Accesorii 2009, va fi o reala oportunitate de prezentare a ofertelor pentru cei direct implicati in acest domeniu. De asemenea, in ciuda speculatiilor, chiar si in momentul actual domeniul auto ocupa un loc de frunte in topul celor mai importante afaceri pe plan international si prezinta un real interes atat pentru mass media cat si pentru publicul larg.

Tematica
Pe durata a 6 zile, pe o suprafata de peste 15.000 mp, Salonul Auto Bucuresti & Accesorii 2009 va oferi posibilitatea vizitatorilor (specialisti si public larg) de a regasi in acelasi loc ultimele modele de autoturisme si autovehicule utilitare usoare si grele, piese si accesorii auto, sisteme audio & navigatie, echipamente si utilaje pentru service-uri, spalatorii si vulcanizari, presa de specialitate, precum si oferta societatilor de leasing si de asigurari auto.

Ce oferim?
Printre avantajele participarii la Salonul Auto Bucuresti & Accesorii putem enumera:
– o modalitate directa de interactiune cu publicul larg, ce mai bine de 2 ani asteapta un eveniment auto de mari dimensiuni in Bucuresti (cel mai important oras din Romania in privinta numarului posesorilor de automobile raportat la numarul de locuitori);
– promovarea evenimentului printr-o ampla campanie de mediatizare la nivel national atat prin: televiziune, radio, outdoor, presa scrisa, cat si in mediul on-line;
– suprafata generoasa de expunere de peste 10.000 mp in cadrul Pavilioanelor 5, 6 si 7 (recent renovate) si suprafata exterioara peste 5.000 mp din cadrul Romaero Baneasa;
– locatia de desfasurare a evenimentului ofera un acces facil atat prin mijloace de transport in comun, cat si auto sau moto;
– costurile de participare reduse in raport cu publicitatea clasica;
– impactul obtinut prin modalitatea de prezentare a ofertei companiei Dumneavoastra printr-o pozitionare directa in raport cu concurenta;
– asigurarea unui numar mare de vizitatori, implicit posibil clienti.

Reprezentantii mass media sunt bineveniti pe toata durata evenimentului pe baza legitimatiei de presa.

Pentru informatii suplimentare despre eveniment nu ezitati sa ne contactati pe coordonatele de mai jos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *