Stiri

Romtelecom îşi avertizează clienţii să se ferească de cei care folosesc fraudulos numele companiei

Mai mulţi clienţi Romtelecom au sesizat compania în ultimele zile că persoane necunoscute, care s-au prezentat drept angajaţi ai Romtelecom, au încercat să-i înşele, asigurându-i că pot intra în posesia unor premii substanţiale dacă achiziţionează cartele reîncărcabile şi transmit codul corespunzător acestora.

Concret, clienţii Romtelecom reclamă că au fost sunaţi şi anunţaţi că au câştigat prin tragere la sorţi premii consistente în bani sau produse electrocasnice, oferite de companie ca parte a unei presupuse promoţii. Pentru a intra în posesia premiilor, celor sunaţi li se cerea să cumpere cartele GSM reîncărcabile şi să trimită codurile de reîncărcare la un număr de mobil sau într-un plic, la o adresă poştală.

Compania îşi informează clienţii că nu are în derulare nicio promoţie care se desfăşoară în aceste condiţii, că aceste cereri făcute în numele Romtelecom sunt o înşelătorie, şi îi sfătuieşte să nu răspundă la astfel de cerinţe venite din partea celor care încearcă să folosească în mod fraudulos numele companiei.

“Romtelecom a depus sesizare la Parchetul de pe lângă Tribunalul BucureÅŸti ÅŸi a cerut să fie cercetată folosirea frauduloasă a numelui companiei. Recomandăm pe această cale persoanelor prejudiciate să formuleze o plângere către organele de poliÅ£ie în vederea identificării ÅŸi tragerii la răspundere a persoanelor vinovate de această înÅŸelăciune. Conform Codului Penal, infracÅ£iunea de înÅŸelăciune se pedepseÅŸte cu închisoarea”, a declarat Cristina Popescu, Director RelaÅ£ii Publice, Romtelecom.

Promoţiile derulate de companie pot fi verificate de orice client pe site-ul www.romtelecom.ro, în magazinele companiei sau la 930 – numărul de relaţii cu clienţii care poate fi folosit gratuit din reţeaua Romtelecom.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *