Plecarea vedetei la Prima TV impune o nouă strategie de marketing Plecarea bruscă, neaÅŸteptată ÅŸi îndelung comentată a vedetei Teo Trandafir de la Romantica la Prima TV a lăsat loc multor speculaÅ£ii legate de viitorul acestui “tânăr” post de televiziune, lansat în primăvara acestui an.
Dar ce se va întâmpla la Romantica, post a cărui grilă de programe a fost structurată în jurul ideii de divertisment, imprimată de personalitatea lui Teo? Directorul executiv al televiziunii, Mădălina Rădulescu, lămureşte situaţia.
Cuvântul-cheie al strategiei de marketing care va fi pusă în aplicare la Romantica după plecarea lui Teo este interactivitatea. Se ia în calcul faptul că, până acum, aceasta a fost unul dintre punctele forte al televiziunii şi că s-a demonstrat fidelizarea unui anumit public prin posibilitatea acestuia de a intra în direct la diferite emisiuni, fie prin telefon, fie ca invitaţi în producţii de divertisment în care au avut ocazia să stea faţă în faţă cu vedetele preferate.