LifeStyle

Romantica după Teo

Plecarea vedetei la Prima TV impune o nouă strategie de marketing Plecarea bruscă, neaÅŸteptată ÅŸi îndelung comentată a vedetei Teo Trandafir de la Romantica la Prima TV a lăsat loc multor speculaÅ£ii legate de viitorul acestui “tânăr” post de televiziune, lansat în primăvara acestui an.

Dar ce se va întâmpla la Romantica, post a cărui grilă de programe a fost structurată în jurul ideii de divertisment, imprimată de personalitatea lui Teo? Directorul executiv al televiziunii, Mădălina Rădulescu, lămureşte situaţia.

Cuvântul-cheie al strategiei de marketing care va fi pusă în aplicare la Romantica după plecarea lui Teo este interactivitatea. Se ia în calcul faptul că, până acum, aceasta a fost unul dintre punctele forte al televiziunii şi că s-a demonstrat fidelizarea unui anumit public prin posibilitatea acestuia de a intra în direct la diferite emisiuni, fie prin telefon, fie ca invitaţi în producţii de divertisment în care au avut ocazia să stea faţă în faţă cu vedetele preferate.

Pe larg in Adevarul! 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *