LifeStyle

Revista Casa si gradina, la Sanoma Hearst

Sanoma Hearst Romania lanseaza pe 26 septembrie noua editie a revistei Casa si gradina, un titlu glossy, ce apartine ariei de home & deco. Casa si gradina este in primul rand indrazneata. Este o revista care patrunde in mintea cititorilor, le exploreaza gusturile si le arata cum pot avea o casa frumoasa, primitoare si bine intretinuta.

Casa si gradina se adreseaza celor aflati in cautarea unei surse de inspiratie, receptivi la schimbari si carora le place sa decoreze si redecoreze, dorind sa-si transforme casele intr-o expresie a identitatii proprii.
Targetul revistei este definit astfel : persoane cu varsta intre 25-50 de ani, majoritatea femei (60%) , cu educatie medie si superioara, care au un venit mediu spre ridicat.

Casa si gradina va avea pretul de 5.9 lei, 124 de pagini, frecventa lunara si un tiraj de 30.000 de exemplare. Rate-card-ul pentru o pagina de publicitate este 2.500 euro.

Redactorul-sef al revistei este Adela Parvu, care are o experienta de 8 ani in domeniu: redactor-sef “Practic-idei pentru casa si gradina”, redactor-sef “Util”, redactor-sef “Ideal Decor” si editor Jurnalul Casei Mele (Jurnalul National).
Iata conceptul Casa si gradina in viziunea Adelei :
« Revistele de amenajari vorbesc despre case. Asa se zice. Noi facem articole despre oamenii care locuiesc in case. Este o mare diferenta. Asa ajungem la esenta, asa atingem coarda sensibila a cititorului nostru, pentru ca interactionam cu el. Suntem indrazneti pentru ca nu ramanem inchistati in reguli, pentru ca propunem mereu subiecte incitante, pentru ca scotocim dupa solutii care sa-l ajute pe cel care ne citeste. »

Cezar Burlan, advertising sales director Sanoma Hearst, considera ca:
“Revista Casa si gradina va fi o aparitie marcanta in piata media a revistelor de gen din Romania. Pozitionarea “cea mai indrazneata revista de amenajari interioare”, tirajul de 30,000 exemplare, apetitul pentru deosebit si totusi functional si accesibil, furnizarea de solutii reale pentru amenajari interioare vor atrage clienti de publicitate din toate categoriile specifice acestei industrii dar si clienti din domenii conexe cum ar fi electronice, auto, cosmetice, real estate si altele.”

Campania de promovare va incepe la sfarsitul lunii septembrie si va dura 3 luni, cu desfasurare pe urmatoarele suporturi media: tv, radio, print, outdoor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *