LifeStyle

Real Hypermarket s-a deschis in Bucuresti

Miercuri, 24 octombrie a.c. real,-Hypermarket Romania deschide cel de al zecelea magazin din reteaua dezvoltata in Romania. Dupa o expansiune sustinuta in care real,- a reusit performanta de a deschide 9 hipermarke-turi in mai putin de 12 luni, compania intra acum pe piata din capitala, cu primul sau magazin aici si cel de al zecelea din Romania, situat  in zona de sud-est a Bucurestiului pe Calea Vitan nr. 236, sectorul 3.

Cel de al zecelea magazin real,-va comercializa in Bucuresti peste 37. 000 de produse alimentare si nealimentare, pe o suprafata utila de vanzare  de peste 7.700 de metri patrati. Noul hypermarket care a presupus o investitie de 27 de milioane de Euro, ce include echipamente si instalatii,  se desfasoara pe o suprafata total construita de 14.590 mp si dispune de o parcare subterana de 13.830 de mp (500 de locuri).

Cu o arhitectura specifica magazinelor in format hipermarket, noul real,- combina spatiul generos si bine organizat cu un sortiment diversificat  la preturi competitive. Ca o noutate real,- va fi primul hipermarket din Bucuresti si din Romania cu porogram non-stop.

Atat sectorul alimentar cat si cel nealimentar au o structura clara, bine definita ce permite trafic fluid si vizibilitate, dar si confort pentru efectuarea rapida a cumparaturilor adresate intregii familii. Accentul este pus pe calitatea produselor proaspete, legume, verdeturi si fructe, produse de patiserie, cofetarie si brutarie din productie proprie, carne si preparate din care, mezeluri branzeturi etc intr-o gama deosebit de variata adresata tuturor gusturilor.

real,- comercializeaza peste 235 de articole de peste, inclusiv cele importate din Italia, Norvegia si Grecia, peste 500 de produse de panificatie si patiserie din care 300 din productie proprie, un sortiment bogat si variat de fructe si legume din tara, dar si exotice, peste 500 de sortimente de carne si preparate din carne etc. Pentru toate produsele fresh din productie proprie, fie ca este vorba de patiserie, cofetarie sau mancare gatita, se pot face comenzi pentru acasa. Departamentul de vinuri aduce ca noutate sectorul de degustare unde clientii pot testa in mod curent 48 dintre cele 700 de sortimente de vinuri existente, din Romania sau din 19 alte tari. Aceasta este o premiera pentru hipermarketurile europaene, serviciul fiind implementat in prezent numai in Statele Unite ale Americii.

Sectorul nealimentar este structurat astfel incat sa raspunda la orice cerinta, clientii avand posibilitatea de a alege dintr-o gama variata de produse, de la becuri si pana la ultimele generatii de televizoare LCD. Unul dintre departamentele de maxima importanta este cel de produse sezoniere, care va fi permanent conectat cu evenimentele din timpul anului – incepand cu ofertele generoase la jucarii si ornamente pentru Craciun. De asemenea, o atentie deosebita este acordata departamentelor de electrice si uz gospodaresc, care includ printre altele, o gama larga de echipamente si ustensile pentru bucatarie. Sectorul de articole sportive se remarca prin calitatea marcilor la preturi accesibile. Produse ale unor branduri precum Nike, Adidas sau Reebok pot fi achizitionate la preturi deosebit de competitive in comparatie cu cele de pe piata.
Pentru a veni in intampinarea clientilor, real,- ofera servicii la cele mai inalte standarde calitative, cum ar fi: sisteme foarte flexibile de finantare, verificarea aparaturii cumparate la bancul de proba, ajustare haine, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare care depasesc valori unitare de 500 de RON, birou pentru returnarea produselor etc.  

”Intrarea pe piata din Bucuresti reprezinta pentru noi un pas important si dorim sa fim recunoscuti pe piata pentru trei atribute: calitate de top, servicii excelente si preturi bune. In relatia cu clientii nostri am adoptat o strategie proactiva de intelegere a dorintelor si cerintelor acestora si de ajustare  si imbunatatirea rapida atat a ofertei, cat si a serviciiilor. Ne propunem in continuare o expansiune sustinuta, stiut fiind faptul ca pana la sfarsitul anului viitor dorim sa avem operationale 21 de hipermarketuri dintre care patru in Bucuresti. Acest lucru presupune investii importante atat anul acesta, cat si in 2008. Pana in prezent suma totala investita pentru deschiderea celor 10 magazine este de peste 200 de milioane euro. Pentru ca am observat o crestere a popularitatii vinurilor in randul consumatorilor romani, am creat cel mai mare sector de vinuri si bauturi spirtoase, de pe piata romaneasca de hipermarketuri. In premiera, consumatorii nostri vor putea degusta, pe rand, 48 dintre cele peste 700 de sortimente de vinuri’, a declarat Tjeerd Jegen, Director General real,- Hypermarket Romania.

In hipermarketul deschis in capitala, real,- dispune de aparatura de cea mai inalta tehnologie, pe diferite sectoare de activitate: echipament frigorific ultraperformant, dispozitive de cantarire de ultima generatie, cuptoare si grill de mare capacitate etc. Fluidizarea traficului de cumparatori este asigurata zilnic prin existenta a 40 de case de marcat, dintre care 36 sunt instalate in linie.  
“Galeriareal se intinde pe un spatiu de 4100 de mp, parter si etaj, si va reuni 14 magazine care vor permite clientilor nostri completarea cumparaturilor efectuate la real,-.De asemenea, la fel ca si in celelalte locatii este disponibil Serviciul de Relatii cu Clientii apelabil 7 zile din 7 “ a declarat Andreea Lupea, Director Operational real,- Hypermarket Romania.

http://www.real-hypermarket.ro/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *