LifeStyle

Programul Vodafone pentru Tine va fi lansat printr-o campanie de comunicare integrata

Programul de loialitate „Vodafone pentru Tine” va fi promovat printr-o campanie de comunicare integrata, care se va derula in urmatoarele 6 saptamani pe principalele canale media: TV, presa scrisa, Internet, dar si prin direct mailing catre baza de abonati si prin POSM (Point of Sale Materials). Campania este construita pe ideea creativa: “la Vodafone, timpul lucreaza pentru tine”. Trecerea timpului, asa cum este abordata in conceptul campaniei, are o incarcatura pozitiva. Pornind de la specificul programului „Vodafone pentru Tine”, campania sustine ideea ca timpul trece in favoarea noastra, deoarece fiecare clipa petrecuta in reteaua Vodafone iti aduce si mai multe avantaje.

De altfel, TIMPUL este tema esentiala a „filozofiei” brandului Vodafone. Intreaga identitate a brandului Vodafone este construita pe ideea de a ne bucura la maxim de fiecare moment al vietii (Make the most of NOW, cu varianta sa locala Traieste fiecare clipa!). Make the most of now porneste de la adevarul universal ca timpul este pretios, tocmai pentru ca trecerea sa este ireversibila. De aceea, trebuie sa ne bucuram de fiecare moment al vietii noastre. Comunicatiile mobile ne ajuta sa profitam din plin de timpul nostru si sa dedicam cat mai multe clipe lucrurilor cu adevarat importante – familie, prieteni, pasiuni – care dau sens vietii noastre.
Spotul TV a fost filmat la Tel Aviv, la inceputul lunii ianuarie, 2008, conceptul fiind dezvoltat impreuna cu agentia McCann Erickson. Regizorul spotului este Shahar Segal, cu care Vodafone Romania si McCann Erickson au mai lucrat la campaniile “Lucrurile pe care nu le spui se pierd!”, „Inventatorul” si „Grup 26 – programul pentru tineret”.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *