Stiri

Primola a lansat cu t w e n t y noul website

Noul website Primola este online si a fost refacut de agentia t w e n t y.

Conceptul are la baza Sloganul Primola ‘Gusta viata bucata cu bucata’ si mesajul transmis de campania Primola: ‘Evadeaza din rutina.’

Site-ul este deosebit ca abordare fata de site-urile din Romania si participa la editia Internetics 2007.
Noutatea consta in crearea unor ambiente 3D si realizarea unor decoruri ce se schimba zilnic, pentru a da o nota de prospetime website-ului.

Prima optiune duce vizitatorul intr-un mediu ce reprezinta de fapt o invitatie la ‘evadarea din rutina’. Aceasta evadare se produce in decorul care induce si starea de spirit, pe care vizitatorul o poate resimti in fiecare zi.

Arhitectura atipica a website-ului si tehnologiile folosite pentru realizarea acestuia reprezinta chiar ele o evadare din rutina realizarii website-urilor in Romania.

‘Am avut un client nemaipomenit, care a fost receptiv la sugestiile noastre si ne-am permis sa realizam un site asa cum ne-am dorit de mult. Echipa care a lucrat la acest site a pus mult suflet si rezultatul este un instrument de comunicare, ce aduce brandul Primola in fata consumatorilor cu o prezenta online de top’, a declarat Alin Chiriac, Strategy & Planning Director la t w e n t y.

t w e n t y este o agentie de creatie si marketing online ce are in portofoliu nume precum: Radio Total, Greenpeace Romania, Primola, BCR – Fond de Pensii, Alpha Leasing, ClickNet, Cesarom, Apla, Metropolitan Caffe, Borsec.

t w e n t y – creative web marketing
http://www.twenty.ro
www.twenty.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *