Business

POLTI – un brand premium, cafea cu 25% sub pretul mediu al pietei si espressoare gratuite in folosinta partenerilor

Proffice, divizia de distributie a grupului RTC, a castigat drepturile de distributie in Romania pentru un nou brand: POLTI.

Prezent in mai mult de 30 de tari din toata lumea, POLTI este unul dintre cei mai cunoscuti producatori mondiali de aparate de cafea si cafea capsule si va fi reprezentat in Romania, in calitate de importator oficial, de catre compania RTC Proffice.

“Intr-un an de criza, ne continuam dezvoltarea. Companiile de distributie din Occident au introdus acest serviciu in portofoliu, iar veniturile generate au ajuns la 30% din rulajul lor total. Conceptul nostru de business are la baza ideea de oferta completa de produse destinate biroului, iar din pozitia de lider al acestei piete ne adresam tuturor celor 15.000 de clienti, cu un serviciu ce completeaza gama noastra office. POLTI inseamna, in acest moment, cea mai buna oferta de cafea pe acest segment, cu un pret de 20-25% sub pretul mediu al pietei si aparate de cafea pe care le oferim gratuit in folosinta companiilor”, precizeaza Relu Cirjan, CEO Proffice.

Cu o istorie de peste 40 de ani, numele POLTI a fost asociat inca de la inceput cu inovatia: in 1978, Franco Polti, presedintele fondator al organizatiei, inventa primul fier de calcat cu boiler separat pentru uzul casnic. Cinci ani mai tarziu, cu Vaporetto, grupul Polti a creat o noua piata, aceea de curatare a casei cu puterea aburului la 120ºC. In 1999, pastrand aceeasi filosofie, Polti inventeaza primul aspirator cu filtru de apa ECCO, iar in 2005 dezvolta un nou proiect pentru productia si distributia de masini de cafea cu capsule, breventand Crema Express, un dispozitiv conceput astfel incat sa creeze o pre-infuzie naturala a cafelei, ce permite exploatarea la maximum a aromei.

“Asocierea cu POLTI se datoreaza puterii lor de a inova” – explica intrarea brandului in portofoliu Relu Cirjan, CEO-ul Proffice. “Potentialul pietei din Romania depaseste, dupa estimarile noastre, 10 milioane de euro si avem incredere ca POLTI ne poate asigura in urmatorii 2 ani o cota de 10% din aceasta piata de cafea-capsule destinata birourilor”.

Brandul POLTI va fi prezent, in urmatoarele saptamani, in toata reteaua de distributie Proffice, cu ajutorul promovarii prin noul catalog anual de produse, inclusiv in retele de hipermarketuri, cafeaua fiind disponibila, astfel, si pentru consumul casnic.

Despre Proffice

Proffice este liderul national in distributia de birotica-papetarie, fiind una dintre diviziile Grupului RTC.

In 2009, Proffice a avut o cifra de afaceri de 34.3 milioane euro si a fost una dintre cele mai active business-uri de pe piata romaneasca, investind 5 milioane euro in construirea celui mai mare depozit de produse office din Europa de sud-Est. Tot in 2009, Proffice a intrat pe piata de distrugere securizata de documente, obtinand franciza Reisswolf (unul dintre cei mai importanti jucatori din Europa), extinsa apoi in 2010 si in domeniul arhivarii de documente.

Pentru 2010, Proffice estimeaza un rulaj cu 17% mai mare fata de 2009.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *