Pepsi devine sponsor UEFA Champions League

PepsiCo devine sponsor oficial UEFA Champions League. Noul parteneriat reflectă pasiunea îndelungată a liderului pieţei globale de băuturi răcoritoare şi produse alimentare pentru cel mai iubit sport din lume.

PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, prin care branduri emblematice precum Pepsi, Pepsi Max, Gatorade şi Lay’s îşi unesc forţele cu prestigiosul turneu european.

Parteneriatul dintre PepsiCo şi UEFA Champions League intră în vigoare la 1 iulie 2015, înainte de începerea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Pepsi, Pepsi Max, Gatorade şi Lay’s, iar ulterior se vor alătura programului şi brandurile Doritos, Lipton și 7UP.

Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzată în peste 200 de ţări, ajungând la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audiență live anticipată la 180 de milioane de fani. Sezonul UEFA Champions League se desfăşoară pe parcursul a 17 săptămâni, cumulând 145 de partide. În decursul unui sezon, Liga oferă mai mult de 110.000 ore de conținut TV, iar audienţele sunt semnificative la nivel regional și global, atingând 1.1 miliarde de telespectatori unici în toată lumea la fiecare meci transmis live.

Alături de pasiunea pentru fotbal, PepsiCo are o tradiție îndelungată în susținerea ligilor sportive de talie mondială, dezvoltând experiențe antrenante și programe de marketing inovatoare pentru fani. Printre aceste parteneriate se numără: National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League şi International Cricket Council.

În România, Pepsi împreună cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi şi-au luat un angajament faţă de viitorul fotbalului românesc, susținut prin platforma Next 11 – Echipa Viitorului. Aceasta îşi propune să ofere condiţiile optime de pregătire generaţiilor viitoare de jucători de top în fotbalul internaţional prin investiţia din prezent în tinerii cu potenţial. Pepsi este primul și cel mai consecvent susținător al proiectului Next 11.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *