LifeStyle, Vedete

Pepsi Cool Tones & Motorola Phones oferă în exclusivitate tonuri de apel originale semnate Mariah Carey, Mary J. Blige şi All-American Rejects

pepsi
Promoţia Pepsi Cool Tones & Motorola Phones schimbă percepţia consumatorilor cu privire la tonurile de apel ale telefoanelor mobile. Pentru prima dată într-o promoţie naţională, iubitorii de muzică pot descărca* noi tonuri de apel semnate şi interpretate de artişti de top. Melodiile vor avea o lungime de maxim 40 de secunde, în funcţie de formatul lor specific.

Pepsi şi Motorola îşi unesc forţele pentru a oferi utilizatorilor acces nelimitat la 150 de tonuri de apel originale, compuse şi interpretate de câştigatori ai premiilor Grammy. Mariah Carey, Mary J. Blige, The All-American Rejects şi producătorii Scott Storch şi Luny Tunes sunt doar câţiva dintre vedetele care au lansat noile melodii disponibile prin promoţia Pepsi Cool Tones & Motorola Phones.

Prin participarea la această promoţie, consumatorii Pepsi pot câştiga aproximativ 260 de milioane de tonuri de apel, achiziţionând una dintre cele 800 de milioane de sticle Pepsi puse în vânzare. Unul din trei coduri găsite sub capacele sticlelor Pepsi participante la promoţie conţine un ton de apel care poate fi descărcat gratuit accesând pepsismash.com. Yahoo!, partenerul online exclusiv al companiilor Pepsi şi Motorola a conceput şi realizat site-ul care conţine programul de desfăşurare al acestei promoţii, respectiv: www.pepsismash.com.

Paşii de înregistrare ai promoţiei Pepsi Cool Tones & Motorola Phones sunt următorii:
Caută codul unic inscripţionat sub capacele produselor Pepsi participante la promoţie, respectiv: Pepsi, Diet Pepsi, Mountain Dew, Diet Mountain Dew, Sierra Mist şi Sierra Mist Free.
Tastează online codul obţinut, accesând site-ul www.pepsismash.com şi verifică dacă ai câştigat un ton de apel gratuit.
Alegeţi melodia preferată din catalogul conţinând peste 150 de tonuri de apel selectate din baza Yahoo! Tones, unde consumatorii pot găsi cele mai noi tonuri de apel, jocuri şi imagini personalizate pentru terminalele lor mobile
Fiecare cod intrat în concurs participă automat la tragerea la sorţi, având şansa câştigarii unuia dintre cele 12.000 de terminalele mobile puse în joc, respectiv Motorola RAZR™, Motorola SLVR™ sau Motorola ROKR™.

Videoclipuri muzicale disponibile prin Yahoo! Music
Pentru a susţine această promoţie, Pepsi şi Yahoo! au creat unul dintre primele videoclipuri originale produse special pentru tonuri de apel. Mary J. Blige şi The All-American Rejects au realizat două videoclipuri care includ tonurile de apel originale scrise şi înregistrate exclusiv pentru promoţia Pepsi Cool Tones & Motorola Phones. Videoclipurile muzicale incluzând un mix de diverse melodii ale artiştilor sunt disponibile în premieră pe Yahoo! Music, accesând smash.yahoo.com. Videoclipul Blige poate fi descărcat de pe site, în timp ce videoclipul celor de la The All-American Rejects va fi disponibil ulterior, în cursul acestei luni. În plus, Yahoo! promovează şi tragerea la sorţi, detaliile promoţiei fiind afişate pe prima pagină a site-ului şi pe paginile web Yahoo! Properties, inclusiv Yahoo! Music, Yahoo! Games, Yahoo! Mobile şi Yahoo! Mail.

Turul mobil Motorola StudioMoto
Pentru a realiza această promoţie, Motorola şi Pepsi vor porni la drum prin caravana Motorola StudioMoto Mobile Tour, o experienţă muzicală mobilă care se desfăşoară timp de 12 săptămâni pentru a asigura consumatorilor “Live Their Music” pe plajă, la festivaluri şi în multe alte locuri. Studioul mobil de muzică va afişa ecrane interactive pentru a le permite vizitatorilor să îşi creeze propria muzică, propriul conţinut şi mesaje personalizate pentru terminalelor lor mobile. În plus, oaspeţii sunt invitaţi să viziteze spaţiul rezervat VIP-urilor pentru a se bucura de produsele răcoritoare Pepsi înainte de a vizita scena DJ-ului. Aici pot accesa www.pepsismash.com pentru a avea şansa câştigării unui ton de apel, unui telefon mobil, alături de multe alte premii!

„Tonurile de apel reprezintă o formă extraordinară de exprimare, iar noi dorim să le dăm fanilor posibilitatea câştigării unor melodii originale, create special pentru acest format,” a declarat Ralph Santana, VP Marketplace Initiative Development, Pepsi-Cola North America. “Suntem norocoşi să colaborăm cu artişti talentaţi şi să beneficiem de susţinerea oferită de companiile Motorola şi Yahoo! pentru realizarea acestei promoţii.”

„Fiind o companie care se exprimă prin inovaţie şi design, suntem deosebit de încântaţi să facem echipă cu Pepsi-Cola North America şi Yahoo pentru a crea un mod inedit de distracţie pentru consumatori,” a spus Kathleen Finato, Vice President Marketing, Motorola, Inc. “ Această promoţie revoluţionară le oferă consumatorilor posibilitatea de a se exprima liber, alcătuindu-şi interactiv conţinutul muzical şi diversele mesaje personalizate pentru terminalul mobil.”

„Acestea sunt noile tonuri de apel ÅŸi videoclipuri pentru terminalele mobile înregistrate de artiÅŸti de top pe care consumatorii nu le pot găsi în altă parte,” spune Dave Goldberg, Head of Yahoo! Music. “Trei companii cu renume – Pepsi, Motorola si Yahoo! – ÅŸi-au unit forÅ£ele în acest parteneriat pentru a le oferi fanilor cel mai tare conÅ£inut muzical mobil.”

Pepsi deţine o experienţă vastă din punct de vedere muzical, reuşind să colaboreze cu artişti de top pentru campaniile, concertele şi spoturile sale de promovare. Asocierile recente au inclus nume importante, precum Kanye West, Beyoncé, Gwen Stefani şi Green Day. West şi Stefani au participat la concertele Pepsi Smash din 2005.

*Caracteristicile care depind de reţea şi/ sau de SIM-ul fiecărui terminal nu sunt disponibile în toate zonele, putând fi percepute taxe suplimentare.