Evenimente

Opera "Venus" a lui Botticelli a fost recreata pentru o campanie Samsung impotriva cancerului de san

Samsung Electronics Europa a dezvăluit în data de 15 octombrie lucrarea ‘Everyone Is Art’.
Recreerea cunoscutei operei a lui Botticelli a fost realizată cu ajutorul fotografiilor a 1.096 de bărbaţi şi femei din Europa care suferă de cancer de sân, sau care susţin campania de conştientizare asupra cancerului de sân. 1.096 este numărul femeilor diagnosticate zilnic în Europa cu această boală.

Lucrarea, creată de artista britanică Samira Harris, este prima operă de artă gigant realizată şi licitată pentru cancerul de sân.

Toate cele 1.096 de figuri au fost uploadate pe www.morethantalk.eu, de bărbaţi şi femei din întreaga Europă, un website creat de Samsung cu rolul de centru de sprijin pentru persoanele afectate de cancerul de sân.

Opera de artă a fost expusă în cadrul evenimentului Samsung Pink Ribbon Celebration din Londra, care a avut loc la ‘The Royal Exchange in Bank’, în data de 14 octombrie 2010.

La eveniment au participat şi reprezentanţi ai Fundaţiei Renaşterea pentru Educaţie, Sănătate şi Cultură (România) şi Tomorrow for Everybody (Bulgaria), ONG-uri care colaborează cu Samsung Electronics în aceste ţări în cadrul campaniilor ‘Pink Ribbon, More Than Talk’ desfăşurate la nivel local.

Evenimentul a avut drept scop celebrarea succesului campaniei Samsung ‘Everyone Is Art’ pentru creşterea gradului de conştientizare asupra cancerului de sân în Europa prin intermediul artei, iar dovada acestui success a fost cecul de 1,5 milioane de dolari oferit de Samsung ambasadorilor asociaţiilor de caritate pentru cancerul la sân din Europa.

Invitaţii VIP la evenimentul Samsung Pink Ribbon Celebration s-au bucurat de un concert live al cântăreţei Alexandra Burke şi de o reprezentaţie DJ Sonique care a suferit de cancer de sân.

“Cancerul de sân afectează femeile de toate vârstele, de orice naţionalitate şi este vital ca din ce în ce mai multe persoane să fie încurajate să meargă la control. Sunt încântată să ajut la creşterea gradului de conştientizare şi la prevenirea răspândirii bolii“, a precizat Alexandra Burke, suporter activ al campaniilor de conştientizare asupra cancerului de sân, al cărei single, ‘Hallelujah’ a vândut peste 1 milion de copii în Marea Britanie.

Printre invitaţii evenimentului Samsung Pink Ribbon Celebration s-au numărat The Saturdays, Vanessa Feltz, Olivia Grant şi Henry Conway. Moderatorea BBC Caroline Fereday a contribuit la această campanie in calitate de gazdă a evenimentului.

Dl Sang Heung Shin, Preşedinte şi CEO Samsung Electronics Europa, a declarat: “Ca brand global avem o acoperire vastă la nivel internaţional şi este vital să speculăm acest lucru pentru a sprijini asociaţiile europene de caritate în lupta împotriva cancerul de sân. Anul acesta vom acţiona prin intermediul artei şi ne-am propus să abordăm peste 400.000 de femei din Europa si vom lupta împotriva acestei bolii prin demersuri de creştere a gradului de conştientizare şi a necesitatii unor controale medicale preventive.”

Samsung Everyone Is Art

‘Everyone Is Art’ este prima operă de artă gigant colectivă creată de bărbaţi şi femei din Europa în vederea creşterii gradului de conştientizare asupra cancerului de sân.

Campania ‘Everyone Is Art’ a fost lansată în septembrie 2010, căutând fotografii ale femeilor şi bărbaţilor din Europa care au fost afectaţi de această boală, fie direct sau prin intermediul persoanelor apropiate acestora. Sute de oameni au contribuit cu fotografii, care au fost folosite la crearea lucrării artistei britanice Samira Harris, ‘Everyone Is Art’.

1.096 de chipuri apar în lucrarea finală care este o recreare a operei lui Botticelli ‘Naşterea lui Venus‘. 1096 este numărul femeilor diagnosticate cu această boală zilnic în Europa.

Actriţa Olivia Grant; editorul de modă Henry Conway; prezentatoarea TV Jasmine Harman; antreprenoarea Claire Young şi artista londoneză Natasha Archdale se numără printre persoanele care au fost impresionate de campania ‘Everyone Is Art’.

Asociaţiile de caritate pentru lupta împotriva cancerului de sân încearcă constant să crească gradul de conştientizare şi să strângă finanţări suficiente. Pe lângă strângerea de fonduri, Samsung s-a concentrat în aceeaşi măsură pe sporirea gradului de conştientizare asupra cancerului de sân şi încurajarea detectării timpurii a bolii. Campania ‘Everyone Is Art’, lansată în septembrie 2010, ca parte a campaniei Samsung More Than Talk, a reuşit deja să îşi atingă scopul la o scală fără precedent.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *