Vedete

Oana Tache a luat pulsul distractiei la Ibiza

Oana Tache, aka Party Girl de la ProFM DANCE si gazda emisiunii “Dance Floor Chart” de la MTV a petrecut o saptamana la Ibiza, patria DJ-ilor. Alegerea destinatiei de vacanta nu a fost intamplatoare. DJ-ita ProFM DANCE a vrut sa “se documenteze” in legatura cu tot ce inseamna muzica adevarata si sa aduca vibratiile pline de energie ale Ibizei ascultatorilor sai din Bucuresti, de pe 89.5 FM. Soarele mediteraneean, plajele pline ochi de petrecareti si interminabilele “sedinte” de clubbing au fost principalele “activitati de concediu” ale DJ-itei.

“La Ibiza am vazut cam tot ce era de vazut. Am vizitat cele mai mari cluburi din lume (Amnesia, Space, Privilege), l-am reintalnit pe “vechiul meu amic” Armin Van Buuren, caruia i-am luat mai demult un interviu in exclusivitate pentru ProFM DANCE, iar petrecerile… Petrecerile la Ibiza sunt senzationale… “Brasilio Presenta La Troya” si “Goa” au fost de departe cele mai funny party-uri cu tematica si am prins primul Matinee (party care tine de la 6 seara pana la 6 dimineata) organizat la Space si petrecerea de 15 ani de la Privilege – cel mai mare club al lumii. N-au lipsit nici “People from Ibiza”, “JuicyIbiza” sau “Espuma Party” la clubul Amnesia. Apoi, am petrecut pe plajele din Formentera, Playa D’en Bossa, Bora Bora sau Es Vedra, am aplaudat fiecare apus vazut la Cafe Del Mar si, cel mai important, am dansat non-stop”, povesteste DJ-ita ProFM DANCE.

In concediu, Oanei nu i-au lipsit evenimentele neprevazute: “m-au piscat meduzele, m-am ars cu placa de intins parul, era sa plec fara bilet din Romania (il uitasem pe o masa in aeroport!), dar nu exista vacanta fara astfel de incidente amuzante”, spune ea.

Convinsa ca trebuie sa experimenteze inca o data tot ceea ce poate oferi “insula care nu doarme niciodata”, Oana si-a propus sa-si faca “abonament anual” la Ibiza. Dupa ce, pana la primavara, va da o raita prin Spania, Olanda, Germania si Austria, ea e hotarata sa se reintoarca in tara beat-urilor hot. Si, pentru ca “s-a documentat” constiincios la Ibiza, in weekend, de la 17.00 la 21.00, Oana ofera “indicatii de drum” in emisiunea “Party Guide” de la ProFM DANCE, pe 89.5 FM in Bucuresti si online pe www.profmdance.ro.