Business

Noua factură Romtelecom: mai transparentă, mai simplu de parcurs?

Romtelecom a lansat un nou model de factură pentru serviciile sale, care conÅ£ine un set de informaÅ£ii mai bine structurate ÅŸi mai uÅŸor de parcurs. ToÅ£i clienÅ£ii companiei o vor primi în căsuÅ£ele poÅŸtale până la data de 15 septembrie 2007. “Factura Romtelecom se numără printre cele mai importante mijloace prin care comunicăm cu clienÅ£ii noÅŸtri. Tocmai de aceea am optat pentru reconfigurarea ei, trasformând-o într-un document uÅŸor de înÅ£eles ÅŸi care oferă informaÅ£ii detaliate, aÅŸa cum a rezultat din interviurile pe care le-am realizat cu clienÅ£i persoane fizice ÅŸi juridice.Modificarea facturii este un alt pas din programul Clientul pe locul 1, prin care ne-am angajat să oferim mai multă valoare pentru serviciile noastre. Este felul nostru de a le spune clienÅ£ilor că ne pasă ÅŸi că vrem să beneficieze de tot ce avem mai bun de oferit”, a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.

Factura curentă a fost restructurată pentru a reflecta mai clar categoriile de servicii facturate, abonamentele acestora fiind regrupate în 4 categorii: telefonie, Internet şi date, televiziune şi pachete de servicii (combinaţii ale primelor 3 categorii).

Anexa facturii curente, care este trimisă automat şi gratuit tuturor abonaţilor, are rolul de a explica modul de calcul al sumelor trecute pe prima pagină a facturii, detaliindu-se fiecare dintre rubrici. Anexa cuprinde şi perioadele exacte pentru care se percepe un anume abonament. Această informaţie este utilă mai ales pentru situaţiile în care un client îşi schimbă un abonament sau activează un serviciu la o dată care nu coincide cu data de facturare. În plus, pentru un control mai bun al costurilor convorbirilor, în anexă este trecută durata pentru fiecare categorie de convorbiri.

Anexa mai cuprinde şi secţiunea „Servicii la nivel de cont” unde se regăsesc o serie de servicii sau taxe suplimentare precum abonamentul pentru factura detaliată, diverse ajustări sau eventualele penalizări pentru întârzierea la plată. Pentru a transparentiza modalitatea de facturare, în cazul în care aceasta include penalizări sunt trecute seria şi numărul facturii pentru care s-au perceput, data efectuării plăţii, numărul de zile restante.

Odată cu noua factură, clienţii Romtelecom îşi pot administra mai bine minutele incluse în anumite abonamente, deoarece primesc acum informaţii clare despre numărul de minute incluse şi numărul de minute utilizate în luna respectivă. De asemenea, pot monitoriza suma pe care o alocă telefoniei, Internetului, respectiv serviciului Dolce. Dacă un client Romtelecom a achiziţionat şi echipamente şi le achită prin intermediul facturii, în anexă este specificat tipul echipamentului respectiv şi data contractului de cumpărare.

Pentru a trata în mod unitar toate cererile venite din partea clienţilor Romtelecom, şi factura detaliată a suferit modificări. Formatul actual al acesteia include toate convorbirile efectuate de un client, dar şi tipurile de consum, convorbirile care beneficiază de discounturi fiind marcate corespunzător. În cazul apelurilor care nu beneficiază de reduceri este specificată destinaţia propriu-zisă a acestora. Factura detaliată presupune o taxă lunară de 1 euro, fără TVA.

Facturile Romtelecom pot fi achitate în peste 12.000 de locaţii reprezentând ghişee ale băncilor, bancomate, oficii ale Poştei Române, serviciul UNIKASA, serviciul SIMPLIS FACTURI şi magazine Romtelecom.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *