Stiri

Nokia, cel mai de incredere brand in studiul Trusted Brands

Marcă înregistrată la nivel european de către Reader’s Digest, studiul Trusted Brand este unul dintre cele mai ample ÅŸi complexe studii asupra consumatorului din Europa.
Campionul câştigătorilor multinaţionali este brandul Nokia, care şi-a adjudecat trofeul categoriei Telefonie Mobilă atât în România, cât şi în toate celelalte 14 ţări europene unde s-a desfăşurat studiul Trusted Brand. Connex este brandul de telefonie mobilă care a acumulat cele mai multe voturi la capitolul Operator Telefonie Mobilă.

La Bănci, BCR s-a clasat pe locul cel mai înalt al podiumului, acumulând puÅ£in sub 40% din voturile cititorilor Reader’s Digest. Visa a fost votat drept cardul în care respondenÅ£ii au cea mai mare încredere (înregistrând performanÅ£a de a primi acest titlu ÅŸi în alte 13 ţări), iar ASIROM a fost desemnat drept cel mai de încredere brand din domeniul Asigurărilor. Liderul categoriei Automobile este Mercedes, iar Petrom ocupă acelaÅŸi loc fruntaÅŸ în topul Benzinăriilor. Brandul numărul unu în Calculatoare: Intel. Phillips ÅŸi-a adjudecat poziÅ£ia similară la categoria Electrocasnice. Metro este brandul de Centru Comercial ce inspiră cea mai multă încredere românilor.

Ariel ÅŸi Head & Shoulders se dovedesc două pariuri câştigate ale producătorului Procter & Gamble, adunînd un vot de încredere decisiv atât de la respondenÅ£ii studiului Trusted Brand din România, cât ÅŸi din alte 5 ţări în care s-a desfăşurat sondajul (Ariel). Un alt campion multinaÅ£ional, brandul Colgate, ÅŸi-a asigurat recunoaÅŸterea internaÅ£ională în 6 din cele 14 ţări în care s-a desfăşurat sondajul (inclusiv România). Categoria Cosmetice a fost câştigată de Avon, marcă care a întruchipat încrederea pentru cititorii Reader’s Digest din alte trei ţări europene pe lângă România.

Brandul Mobexpert a fost desemnat drept câştigător al încrederii cititorilor Reader’s Digest la categoria Mobilă. Eurovita sunt cele mai de încredere vitamine, în timp ce brandul Coldrex deÅ£ine aceeaÅŸi poziÅ£ia de forţă pe piaÅ£a Medicamentelor împotriva Răcelii.

La categoria Apă Minerală, Borsec a însumat cele mai multe dintre preferinţele românilor. Brandul Prigat a triumfat pe segmentul Sucuri Naturale. Marca Bunica este premianta categoriei Ulei de gătit, iar Knorr este brandul cel mai cel mai de încredere când vine vorba de Condimente.

Preşedintele României, Traian Băsescu, este în continuare figura publică în care respondenţii au cea mai mare încredere, aşa cum indică şi sondajele de opinie efectuate la nivel naţional. La capitolul media, PRO TV domină segmentul TV, Europa FM pe cel radio, iar Jurmalul Naţional a fost votat drept cel mai de încredere cotidian.

Toate mărcile câştigătoare au dreptul ca, timp de un an, să folosească însemnul Trusted Brand în toate campaniile de presă de pe teritoriul României, inclusiv pe eticheta de produs. Rezultatele integrale ale studiului vor fi publicate în numărul de mai al revistei Reader’s Digest, care poate fi găsit la toate punctele de difuzare a presei începând cu data de 26 aprilie. ÃŽn urma studiului efectuat printre cititorii revistei, Reader’s Digest a desemnat si câştigătorul cuptorului cu microunde: Marcut Petru, 49 de ani, medic veterinar din TimiÅŸoara!