Evenimente, LifeStyle

Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Noaptea Devoratorilor de Publicitate din România strânge cel mai numeros public dintre cele 45 de ţări unde este prezentă, potrivit lui Jean Marie Boursicot, iniţiatorul show-ului. Acesta este motivul pentru care lansarea evenimentului pe plan mondial în 2007 a avut loc la Bucureşti, vineri seara.
Ediţia din acest an a umplut din nou Sala Polivalentă, demonstrând că românilor încă le place publicitatea, spre deosebire de majoritatea celorlalţi europeni.
Pe tot parcursul evenimentului, steguleţele sponsorului principal, Orange, au fluturat în toată sala, nu din exces de dragoste pentru această marcă, ci pentru că lumea încerca să se mai răcorească.
Specificul publicului s-ar putea ghici după reacÅ£ia acestuia la un mixaj al DJ-ului din deschidere, Thomas Lecuyer aka Goodfella, care, deÅŸi e “de la Paris”, se pare că iubeÅŸte muzica românească. Un remix al unei melodii autohtone al cărui mesaj de bază era “eÅŸti frumoasă ÅŸi eÅŸti sexy” a fost foarte aplaudat de public. Pe de altă parte, ÅŸi trupa Sensor a fost foarte aplaudată, de data aceasta pe bună dreptate. Pe lângă calitatea evidentă a muzicii, cei de la Sensor au dovedit că ÅŸtiu să facă spectacol.
Prezentatorul evenimentului, un student la actorie care s-a recomandat publicului ca Tiberiu, a folosit statutul său de “necunoscut” pentru a face o introducere comică ÅŸi a se autoironiza. S-a prezentat ca “cel cu promoÅ£iile din faţă de la Unirea Shopping Center” ÅŸi cel care “Å£ipa din camera cealaltă în cele mai incendiare scene din filmul cu Wesley Snipes turnat în România”.
La sfârÅŸitul primei pauze au fost prezentate cele trei spoturi câştigătoare la concursul organizat de Orange “Muzica din buzunarul tău”. Au existat două menÅ£iuni ÅŸi un mare premiu, câştigat de Cătălin Ivan. Invitat pe scenă să cuvânteze, acesta a făcut remarci vulgare la adresa unuia dintre concurenÅ£ii pe care i-a surclasat.
ÃŽn aceeaÅŸi pauză, în holul principal de la Sala Polivalentă, s-a lansat versiunea în limba română a cărÅ£ii “Devorator, pentru că asta vreau” de Jean Marie Boursicot, cu o sesiune de autografe.
Maratonul de spoturi publicitare a început în forţă, cu câteva favorite la ediţia de anul acesta a festivalului de publicitate Cannes Lions. Printre acestea s-au numărat câteva spoturi Coca-Cola, Bravia, cele mai recente spoturi ale companiei de asigurări Centraal Beheer şi Volkswagen.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate a cuprins şi secţiuni dedicate reclamelor dintr-o anumită ţară, precum Elveţia şi Belgia. În cadrul acestor secţiuni s-au prezentat atât spoturi noi, cât şi câteva dintre primele reclame realizate în ţara respectivă, în urmă cu 50 de ani.
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un eveniment ajuns la a 12-a ediţie în România. Spectacolul este oferit de Jean Marie Boursicot, produs de Dan Chişu şi organizat de Zero Events.

www.monitorulsv.ro 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *