LifeStyle

NewYorker vine in magazinele din Romania

New Yorker, unul dintre cele mai cunoscute branduri vestimentare din Europa, a deschis primele 2 magazine in Romania, respectiv in Sibiu si in Cluj. Magazinul din Sibiu se desfasoara pe o suprafata de 750 de metrii patrati si este situat in European Retail Park, iar cel din Cluj pe 1250 metrii patrati si se afla in cadrul Polus Center.
Prin cele 5 marci ale sale – Amisu, Fishbone Sister, Fishbone, Smog si Censored – New Yorker acopera o gama variata si sofisticata de stiluri vestimentare de la sport, casual pana la elegant. Colectiile sale reflecta in fiecare sezon ultimele trenduri in materie de moda, iar acest lucru se va observa inca de la deschidere si in magazinul din Sibiu, unde in fiecare anotimp vor fi aduse cele mai actuale colectii.

Colectiile New Yorker sunt adresate in primul tinerilor cu varste cuprinse intre 12-35 de ani, dar si altor categorii de varsta, iar preturile sunt foarte atractive.

””Suntem bucurosi ca am reusit sa inauguram astazi primele 2 magazine New Yorker din Romania, respectiv in Sibiu si Cluj si speram sa fie un cadou mult asteptat de publicul din Romania, acum in prag de Craciun Am ales sa deschidem magazine si in Romania, pentru ca reprezinta o piata foarte importanta pentru New Yorker, avand in vedere explozia de centre comerciale si mall-uri din ultimii 2 ani. Aceste zone comerciale, precum European Retail Park din Sibiu, sunt locatii perfecte pentru noi, pentru ca fac parte din categoria premium si se potrivesc conceptului nostru,” a declarat Mihai Sindrilaru, Director NewYorker pentru Romania.

Pana la sfarsitul acestui an, New Yorker va detine 3 magazine in Romania, urmatorul fiind cel din Targu Mures, care se va deschide in 15 decembrie. In 2008, New Yorker isi propune sa se extinda si in alte orase din Romania, prin deschiderea de 5 noi magazine

”Ca in toate tarile in care este prezent, New Yorker isi propune si in Romania sa fie brandul care da tonul trendului pentru tineri, aducand un nou concept si orientare in stilul vestimentar. De asemenea designul special al magazinului, prin imbinarea de linii si culori rafinate, va face din ”excursia” la cumparaturi o adevarata incantare”, a adaugat Mihai Sindrilaru, Director New Yorker pentru Romania

In 1971 primul magazin New Yorker isi deschidea portile in Flensburg – Germania, iar de atunci 578 de magazine au cuprins Europa. Astazi NewYorker este un nume deja cunoscut in peste 21 de tari, cum ar fi Germania, Austria, Belgia, Olanda, Elvetia, Ungaria, Suedia, Letonia Croatia, Danemarca, Polonia, Rusia, Spania, Slovenia, Franta, Arabia Saudita etc. Lansarea de noi magazine si in alte tari europene ramane obiectivul principal in planurile de expansiune ale New Yorker, propunandu-si in acelasi timp sa devina lider de piata in Europa pe segmentul vestimentatiei pentru tineri. Astfel pana in anul 2008 NewYorker estimeaza sa atinga 700 de magazine in intreaga Europa.

Despre New Yorker si colectiile vestimentare

New Yorker este un lant de magazine din Germania, pozitionat ca unul dintre leaderii de piata in Europa in ceea ce priveste moda pentru tineri.

Stilul New Yorker se caracterizeaza prin creerea de branduri speciale, adresate generatiei tinere, orientata spre ultimele tendinte ale modei. Colectiile versatile create pentru a captura tendintele momentului, ofera clientilor New Yorker posibilitatea de a-si crea oricand un stil propriu. Colectiile New Yorker constau in brandurile Fishbone, Fishbone sister, Amisu, Smog si Censored completate de o linie de accesorii de calitate. In ceea ce priveste designul si materialele, New Yorker colaboreaza cu 6 designeri talentati care impreuna cu clientul, dau tonul tenditelor New Yorker.

Fishbone si Fishbone Sister sunt adresate tinerilor care vor sa-si defineasca un stil sport si casual. Fishbone Sister captureaza imaginatia prin culori, detalii si taieturi indraznete, permitand tinerelor sa se imbrace precum idolii lor din filme sau industri muzicala.

Linia Fishbone, adresata tinerilor barbati este influentata de muzica hip-hop si rap din cluburile americane.

Colectia Amisu se adreseaza prin eleganta, stralucire si feminitate tinerelor femei sigure de ele, preocupate de a fi imbracate dupa ultima moda. Simplitatea, detaliile indraznete din ultima moda sunt combinate cu elemente seducatoare.

Linia Smog, dedicata barbatilor preocupati de moda, ofera atat elemente casual variate inspirate din moda strazii cat si elemente clasice. Accentul este pus pe articole din jeans cu detalii vintage.

Colectia de lenjerie intima Censored ofera un stil stralucitor si indraznet prin abundenta de aplicatii. Linia include sutiene delicate, lenjerie din dantela sau sport, articole de voal precum si costume de baie, care prin detalii aplicate din paiete, margele si imitatii de bijuterii asigura un aspect deosebit.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *