AUTO

Maria Sharapova – noua imagine a mărcii Land Rover

Land Rover a încheiat un contrat pe trei ani cu jucătoarea de tenis rusă Maria Sharapova, care devine astfel noua imagine promotoare a mărcii. Campioana de la Wimbledon, în vârstă de 18 ani, îşi va asuma rolul de ambasador al mărcii Land Rover prin participarea ei la diferite evenimente şi activităţi de prezentare, dar şi în viitoarele clipuri publicitare, a anunţat Sally Eastwood, vicepreşedinta de marketing a grupului.
Contractul, în valoare de două milioane de dolari pe an, implică operaţiunile de promovare din Statele Unite, Marea Britanie şi Rusia. De asemenea, Maria Sharapova şi-a rezervat dreptul de a nu concura în circuitul WTA cu logo-ul Land Rover pe echipament.

ÃŽntelegerea dintre Maria Sharapova ÅŸi Land Rover se bazează nu numai pe bani, ci ÅŸi pe excelenta relaÅ£ie din trecut, când compania îi punea la dispoziÅ£ie maÅŸini promoÅ£ionale, deÅŸi nu avea un renume în circuitul profesionist de tenis. Ea a declarat: “Eram un fan al Land Rover încă de atunci. Eram foarte bucuroasă că ei ÅŸtiau cine sunt”.
Legătura a fost accentuată de drive-testul pe care Maria l-a făcut împreună cu ÅŸeful Land Rover, Mike O’Driscoll, cu un LR3 pe Sunset Boulevard din Los Angeles, “uitând” să-i spună acestuia că nu are decât permis de conducere pentru începători.
Personalitatea ei încântătoare şi prezenţa sa în domeniul tenisului internaţional sunt reflectarea perfectă pentru Land Rover, o marcă ce oferă o gamă modernă de vehicule pentru sportivi puternici şi premiaţi.
“Sharapova reflectă spiritul de aventură ÅŸi capacităţile extraordinare ale vehiculelor noastre. Determinarea ÅŸi succesul ei se combină perfect pentru a o transforma într-o icoană globală. Suntem încântaÅ£i că ne reprezintă”, a spus Mike O’Driscoll.
Maria Sharapova ocupă în prezent poziţia a patra în clasamentul Women’s Tennis Association (WTA) şi este una dintre cele mai tinere campioane ale turneului de la Wimbledon. În plus, anul trecut, ea a fost desemnată una dintre cele mai frumoase 50 de femei din lume de către revista People.
După victoria de la Wimbledon, în 2004, Maria Sharapova şi-a cumpărat un Land Rover, iar acum, după contractul de marketing a comandat unul negru supra-alimentat. Tânăra jucătoare are semnate deja contracte cu Canon, Nike, Tag Heuer, Colgate-Palmolive, Prince şi Motorola, însumând aproape 22 milioane de dolari pe an.
Asocierea Land Rover cu Sharapova vine după contractul similar semnat cu jucătorul profesionist de golf Grag Norman. Departamentul de Marketing al constructorului a anunţat că astfel câştigă imagine într-o paletă variată de grupuri de consumatori.

www.monitorulsv.ro